Te gekke foto's! Met name de foto's van de Montreal vind ik gaaf omdat dit de ontwikkeling van de Group 4-racer laat zien. Hier zijn er maar 3 van gebouwd, o.a. voorzien van enkele gtAm-onderdelen (w.o. SPICA, remmen en sliding-block achteras) en een naar 3.0-liter opgeboorde V8. Maar helaas bleek de auto gewoon niet goed genoeg voor de racerij, de motor was briljant en liep harder dan de 4-liter Ferrari's maar qua weggedrag en remmen lag de auto mijlenver achter de concurentie. (met name vanwege het hoge gewicht op de toen al wat verouderde 105-basis die daar niet op berekend was) Zodoende is het ook maar bij 3 stuks gebleven, hierdoor is er dus ook relatief weinig beeldmateriaal van voorhanden. bijna alle Autodelta-foto's zijn met GTA(m)'s en T33's, de Montreal grep 4 zie je echter bijna nooit voorbij komen.
Check ook de opgehoogde luchthapper
Uiteindelijk kwam hij er zo uit te zien:
En een andere, met iets andere motorkap; (check kenteken, zelfde auto de onderste 2 foto's)
Één van deze 3 Gr.4's is in handen gekomen van de befaamde toko "Bobcor"/Bob Cozza, deze auto is de enige die met enige regelmaat nog wat geraced heeft.
Welke hij later "iets" aanpaste...