Ach: klikHet is een grof schandaalJORIX!!!! Bannen, die kerels
Beetje ons mooie forum vervuilen met die rare Benz praatjes
Goed zo Rav ! De vrouw achter de ster (vd Benz) altijd een veilige gedachte....Ik ga maar eens die 450 van mij afmaken...Dat is precies wat Rav aan het doen is. Eerst moet zijn dagelijkse auto af zijn om vervolgens weer met het 75 projekt verder te kunnen. Ik begrijp dat wel hoor.
Goed zo Rav ! De vrouw achter de ster (vd Benz) altijd een veilige gedachte....Ik ga maar eens die 450 van mij afmaken...Dat is precies wat Rav aan het doen is. Eerst moet zijn dagelijkse auto af zijn om vervolgens weer met het 75 projekt verder te kunnen. Ik begrijp dat wel hoor.
Kom ik wel op bezoek, om de buurt geshockt te maken!
Tuurlijk blijft echte liefde bij Alfa, maar af en toe vreemd kan best lekker zijn...
Goed idee, geen genade, gewoon killen!Ik ga maar eens die 450 van mij afmaken...
Goed idee, geen genade, gewoon killen!Ik ga maar eens die 450 van mij afmaken...
ja dink is me er 1-tje.....Goed idee, geen genade, gewoon killen!Ik ga maar eens die 450 van mij afmaken...
is dat Elizabeth Hurley Cor ?
geluksvogel![]()
Een MEGApak beschuitjes erdoor heen jagen en kijken of het enige uitwerking heeftDeze vrouw lijdt duidelijk aan anorexia... dus of dat gaat lukken met die Beschuitjes