In 4 jaar tijd zijn de bougies er geen één keer uit geweest. Normaal moet dat toch gewoon kunnen? Kwestie van 'de sleutel' recht houden en rekening houden dat er geen olifant aan hoeft te hangen. Ook draai ik bougies eerst met 'de hand' vast voordat er gereedschap aan te pas komt. Evengoed, bedankt voor de tip!
Of die van cylinder 4 dus.In 4 jaar tijd zijn de bougies er geen één keer uit geweest. Normaal moet dat toch gewoon kunnen? Kwestie van 'de sleutel' recht houden en rekening houden dat er geen olifant aan hoeft te hangen. Ook draai ik bougies eerst met 'de hand' vast voordat er gereedschap aan te pas komt. Evengoed, bedankt voor de tip!
Foei!!!!!!! Dan is de laatst distributie wissel niet volgens voorschrift gebeurd!
.
Eens in de 3 jaar zal of moet de bougie van cil.1 eruit moeten!
Niet aangedacht maar je hebt gelijk. De bougies zijn er vorig jaar nog uitgeweest met inbouwen van de 2.0 nokken.In 4 jaar tijd zijn de bougies er geen één keer uit geweest. Normaal moet dat toch gewoon kunnen? Kwestie van 'de sleutel' recht houden en rekening houden dat er geen olifant aan hoeft te hangen. Ook draai ik bougies eerst met 'de hand' vast voordat er gereedschap aan te pas komt. Evengoed, bedankt voor de tip!
Foei!!!!!!! Dan is de laatst distributie wissel niet volgens voorschrift gebeurd!
.
Eens in de 3 jaar zal of moet de bougie van cil.1 eruit moeten!