Deze staat in iig in nederland bij een medeforummer...hier stond ook een hele tijd een grijze Sei te koop
KLIK
weet iemand waar die gebleven is, zag er op de fotos puntgaaf uit....
Deze staat in iig in nederland bij een medeforummer...hier stond ook een hele tijd een grijze Sei te koop
KLIK
bij wie, ben wel benieuwd !Deze staat in iig in nederland bij een medeforummer...hier stond ook een hele tijd een grijze Sei te koop
KLIK
Ja, er bestaan micro fiche lezers die ook kunnen printen, er staat er nu een op marktplaats: http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... 64167.html . Misschien dat een beetje grote bieb ook een printbare lezer heeft want daar hebben ze vaak oude kranten op fiches staan.O, en ik heb microfiches gescoord van de Sei, waaronder de TD, betreft fiches uit '89..... (?)
Weet iemand hoe ik die op papier kan krijgen?
Niet op papier, maar ik heb wel een verstofte viewer staan. Zo eentje die de dealers hebben gehad, dwz in Ricambi Originale uitdossing. Overigens heb ik ook een paar Sei fiches. Ik weet niet uit het hoofd welke types cq. versies daarvan.O, en ik heb microfiches gescoord van de Sei, waaronder de TD, betreft fiches uit '89..... (?)
Weet iemand hoe ik die op papier kan krijgen?
Tsja, 1 op 4. En toch blijft het knagen, jij weet al wat ik bedoel. Alhoewel de viewer zo nu en dan reuze handig is om iets goed uit te puzzelen, is het voor mij meer een collectors item. Als je echt geïnteresseerd bent kunnen we t.z.t., ik denk aan jouw 3000cc plannen op termijn, mischien een voor beide leuke oplossing vinden?Leo: Verkoop dat alles aan mij!!!! Lezer en fiches!!!!
Of heb je nog een onderdeeltje nodig?Rik
Nou, die duitse Sei (die dus geen duitser was) staat nu hier![]()
Onderweg naar de RDW hield de helft van de elektronica ermee op, waaronder de snelheidsmeter. Ik heb maar afgezien van direct APKWel zwaar gematst: het bleek dat de auto tien jaar in de showroom had gestaan, maar hij gaat hier nu wel als officiële oldtimer in de boeken
![]()
![]()
Je zal me binnenkort wel in "gezocht" vinden, want ik mis her en der wat bedieningsknopjes.
Jij eerst, berlinista!Fotootjes graag!