Top geregeld door Roy, Sinus, Dre en Roel.
Prima geregeld en heerlijk gegeten, thanx luitjes !

Hé Roel, ik heb helemaal geen foto van jou achter de BBQ.ow ja en ik ken iemand die de hele week Pindasoep, Pindakaas, en Pindasaus eet , hahahaha, das een mooie Alfarob, tja Roy moet maar weg zien te kanen wat er over was...![]()
![]()
![]()
Scheelt, het is allemaal netjes betaald, pluim voor Sinus hiervoor...
Oftewel dit moeten we nog een keertje overdoen zodat er alsnog een foto gemaakt kan worden?Hé Roel, ik heb helemaal geen foto van jou achter de BBQ.
Iemand anders misschien. Anders geloven ze nooit dat je een 145 helemaal vol met eten had meegenomen.
Welke drijvende eilandIs er iemand op het drijvende eiland geweest?
Super Roy, Thanx, ik ben Bourgondier van beroepHé Roel, ik heb helemaal geen foto van jou achter de BBQ.ow ja en ik ken iemand die de hele week Pindasoep, Pindakaas, en Pindasaus eet , hahahaha, das een mooie Alfarob, tja Roy moet maar weg zien te kanen wat er over was...![]()
![]()
![]()
Scheelt, het is allemaal netjes betaald, pluim voor Sinus hiervoor...
Iemand anders misschien. Anders geloven ze nooit dat je een 145 helemaal vol met eten had meegenomen. Heb zeer veel en zeer lekker gegeten.
En ik denk dat ik names de Forummeeting organisatie kan zeggen.
Alle bezoekers, fijn dat jullie gekomen zijn en er een fantastiche dag van hebben gemaakt. Er is niemand afgevoerd door de politie![]()
Ik heb alles gezien. Motorkappen open, achterbakken open, koffie leuten, bier drinken, saté eten, nog meer saté eten, voetballen, even van het zonnetje genieten, tentje opbouwen, tentje afbouwen.
En vooral veel praten en kennismaken met elkaar.
Is er iemand op het drijvende eiland geweest?
Daar gaat ie geen spijt van krijgen....we komen wel even proeven.....want dat gaat Rees-Cees nooit in z'n eentje opkrijgenSS, kennen we gelijk Race Kees zijn Veldkeuken inwijden.....