Ehhh Sander: Je bent je bougies vergeten......(gl)

B-tje koelvloeistof bijvullen kan ook geen kwaad. Waar blijft het?????
Ja, spruitstukken zijn origineel. Helaas heb ik geen Co meter.Ze zijn dus geleverd met opening, draad getapt en bout ?
Maar op een goeie dag ga je dan toch eens door de zure appel heen moeten ?@ @@: koelvloeistofpeil heb ik nooit op maximum, maar er gaat wel een klein beetje verloren, langs één kopbout.Maar valt reuze mee, in 6000 km is het peil zo'n 2 à 3cm gezakt.
Denk het niet: de kopppakking lekt niet hoor! slechts lichte lekkage tussen hijsbeugel en ring/moer kopbout.Maar op een goeie dag ga je dan toch eens door de zure appel heen moeten ?@ @@: koelvloeistofpeil heb ik nooit op maximum, maar er gaat wel een klein beetje verloren, langs één kopbout.Maar valt reuze mee, in 6000 km is het peil zo'n 2 à 3cm gezakt.
En hoe komt die koelvloeistof daar ?Denk het niet: de kopppakking lekt niet hoor! slechts lichte lekkage tussen hijsbeugel en ring/moer kopbout.Dus doe mij maar een zoete peer!
Kom nu maar eens aan met die Bert met verse appelflap onder de kop, dan leg ik je het nog wel eens uit. Zucht!En hoe komt die koelvloeistof daar ?Denk het niet: de kopppakking lekt niet hoor! slechts lichte lekkage tussen hijsbeugel en ring/moer kopbout.Dus doe mij maar een zoete peer!
juist, ja !
appels !
Goed idee, gaat misschien het gepiep van de waterpomp ook over.Ik zou die appelflap maar in de radiateur stoppen. Misschien komt ie onder je kopbout..
nog gebruikt ook!Om nog even op de gaatjes/boutjes in de spruitstukken terug te komen. Bij mijn 75 1.8 zitten ze er ook (origineel) in en laatst nog gebruikt voor de fijnafstelling van de carbs.