Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh....
Eindelijk! Er blijft hier maar nog steeds die rottige koude wind staan, maar het is droog en heel af en toe piept de zon tussen de zware bewolking door.
Druk, druk, druk, moet nog hele maaltijd voorbereiden voor vrienden, maar ik wilde toch....
Spider uit z'n parkeervak in de stalling getrokken, accu erin (toch weer behoorlijk leeg, de lader thuis doet volgens mij niets anders dan alleen wat zoemen

), 33SW er naast gewurmd en de eergisteren aangeschafte ECHTE startkabels aangesloten. Bij de zesde poging: vrrrrt... bij de zevende:
VROOOAAAP!!!
Meteen langs het benzine station om de banden op spanning te brengen en dan even een heel kort stukkie toeren, kap open natuurlijk. En net als ieder jaar weer die sensatie dat het voelt alsof ik nog vorige week heb gereden in de Spider, alles is zo bekend, voelt zo vertrouwd aan. Zelfs de naald van de toerenteller die stilletjes onderin hangt... Hm, klusje dus.
Net als het wassen, want wàt is-ie gruwelijk smerig van vorig jaar nog en het stof van dik vier maanden stalling... Daarom ff geen foto's...
ik schaam me dood