En ééns het virus toegeslagen heeft raak je er nooit meer vanaf.
idd ik dacht hetzelfde, je moet je maar eens grondig na laten kijken; er is serieus iets aan de hand gezien het feit dat je het zelfs overweegtidd je bent gek
Dat is idd wel het grootste 'probleem'En ééns het virus toegeslagen heeft raak je er nooit meer vanaf.
Das idd een probleem... rij nu al vanaf 2003 geen Alfa meer... en na omwegen van een Lancia Delta GT i.e., Honda CRX en nu een Nissan 200SX Turbo met ongeveer 230pk wil ik toch weer een Alfa...Dat is idd wel het grootste 'probleem'En ééns het virus toegeslagen heeft raak je er nooit meer vanaf.
Idd, en vandaar dat ik er nu nog steeds spijt van heb dat ik mijn 33 series 2 heb weg gedaan...hmmm, van de andere kant bekeken..
Je bent gek als je het niet doet...![]()
Iedere auto heeft wel eens wat mankementen..
Verschil met Alfarijders.. Over het algemeen gaan die houden van hun 'auto' alsof het een 'familielid' is..
Voordeel dus... ze klagen minder over een eventueel mankementje MAAR lossen het gewoon weer op!
Een mankementje is geen probleem maar een uitdaging.., je gaat er op een hele andere (positieve) manier door denken.. oplossingsgericht!
Dus kortom.. GO FOR IT!
Groetjes Saskia
Goed plan?Idd Nero, doe die dwarsrijder a/d kant![]()