Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3274
Lid geworden op: vr dec 23, 2005 16:58

Iemand tips voor de aankoop van een Giulietta?

do apr 24, 2014 18:26

De kogel is door de kerk.
Mijn vrouw gaat haar GTV 916 verkopen/inruilen voor een Giulietta.

Ze heeft dit jaar alleen al €1600 (grote beurt incl distributie + ramen motoren, ruitenwisser motor en nog wat) + €1900 (wiellagers+ homokineten +versnellingsbak) kosten gehad.
Inmiddels heeft ze door dat het eigenlijk niet meer de moeite waard is om nog veel meer te investeren in de wagen.

Nu de GTV weer heel is gaat ze er nog even in rijden en ondertussen is ze aan het rondkijken.
Haar oog is op een Giulietta gevallen en ze wil een witte of een zwarte.

Ik ben al aan het zoeken op de binnenlandse tweedehands markt en zie dat de prijzen rond de €14.000 liggen.
In Duitsland liggen de prijzen lager en kun je voor dit geld (inclusief bpm) al een 170 en heeeeel soms een 235 pk versie kopen.

Wat is jullie mening over de tweedehands markt voor de Giulietta?
Alle tips zijn welkom. Denk dan aan:
-welk model
-welke kleur exterieur/interieur
-welk de dealer (voor de beste koop/inruil)
- etcetera...

Er was al een reactie:
Een 2010 170PK met hogere km-stand gaat wss 'net' in bereik komen a 14-15K. Jongere varianten of minder km-ers al snel tegen de 20K aan lopen of meer.

Jammerlijk dat 916's (weet niet wat voor 1 het is?) tegenwoordig eigenlijk liever helemaal niet ingenomen worden, zeker gezien je recente investeringen zou ik de duur van deze riemen 3-4jr er gewoon uit blijven rijden hoe mooi een Giulietta ook is :lol: Anders kun je wss beter je 916 hier op dit forum verloten en je non inruilkorting pakken (levert meer op) :wink:

Gebruikersavatar
ebbr
Guru
Guru
Berichten: 1184
Lid geworden op: do dec 06, 2007 11:00
Locatie: Azewijn

RE: Iemand tips voor de aankoop van een Giulietta?

do apr 24, 2014 19:17

Mss was aankoopadviezen een nog betere topic locatie :wink: (edit) dank u...
4C Black Edition
Giulia 1300 super (2000 Nord)
Spider 3 2.0 QV
75 2.0 Twin Spark Squadra
Giulia 2.2D Squadra Veloce

Terug naar “Aankoop adviezen en aandachtspunten”