Cuore023
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 555
Lid geworden op: di sep 11, 2012 21:28

Juultje, gevonden om de hoek

za sep 15, 2012 17:47

Vanmiddag even langs geweest bij plaatsgenoot die volgens mij leuke auto heeft staan. Heb alleen wel paar vraagtekens erbij.
U
- is een 1970 1300 TI, alleen met dubbele Webers. Dat is niet origineel hè?
- Er zou een kop van een tweeliter op zitten, is dit te zien van buitenaf? Is het zo niet een riskant samenraapsel?
- Body lijkt rondom hard te zijn. Eigenaar heeft zel slechte delen paar jaar terug onder handen genomen. Ging om achterscherm. Plus nieuwe deuren ipv deuren die te ver heen waren. Vervolgens is de boel opnieuw gespoten in zilver metallic. Wel een echte Alfakleur, maar volgens mij voor dit type in 1970 niet.
- Hemeltje is lelijk met wat scheuren en vochtvlekken. Wat kost laten vervangen?
- Bekleding idem. Is bruikbaar, maar wat kost nieuwe stof of kunstleer? Wat ik mooist vind...
- tot slot, banden zijn zo goed als nieuw net als brulpijp uitlaat van voor naar achter.

Meneer vraagt 3750. Klinkt mij niet verkeerd, maar hangt dus op wat ik nog zou moeten vertimmeren.




Ik hoor jullie input graag!

Olof[/list]

Gebruikersavatar
vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5577
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:27
Locatie: Overasselt

RE: Juultje, gevonden om de hoek

za sep 15, 2012 17:54

Kop van een 2 liter past alleen op een 2 liter. Hoogte meten boven de waterpomp, wat het moet zijn is ergens hier en op alfaspeed te vinden, weet ik niet uit mijn hoofd. Zoekfunctie gebruiken denk ik.hemel laten doen door een fatsoenlijk bekleder zal een 250-350 zijn denk ik.
Soelhoezen zijn her en der gewoon te koop, tenzij het een aparte kleur is, zwart is uit het rek leverbaar, voor prijzen zie de diverse sites van leveranciers. En reken dan nog een bedrag als je het moet laten doen, durf niet in te schatten wat.
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.

Cuore023
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 555
Lid geworden op: di sep 11, 2012 21:28

RE: Juultje, gevonden om de hoek

za sep 15, 2012 20:05

Dank! Valt me erg mee wat betreft hemel etc. Zitten zwarte en nog nette deurpanelen in, dus zwart zou een goede optie zijn. Wat de motor ga ik me ff inlezen bij Alfaspeed. En laat er hoe dan ook een kenner naar kijken voor ik iets koop.

Gebruikersavatar
hanalfa
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 742
Lid geworden op: zo nov 29, 2009 09:51

RE: Juultje, gevonden om de hoek

zo sep 23, 2012 06:46

Pas op,.. niet verliefd worden op, de buitenkant,.

Maar altijd een mooi projeckt,..

En er gaat onbewust meer geld in zitten dan je verwacht,.. weet er alles van,..!!

Succes,..

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Deze was echt mooi,..en nee niet meer in mijn bezit,.!!!
Ciao Han,

Alfa Romeo 166 2.5 V6
Alfa Romeo Spider 3.0 V6
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 Turbo
Alfa Romeo 164 2.0 TS
Alfa Romeo 90 2.5 V6 QO
Alfa Romeo 33 1.4 IE SW
Lancia HPE 2.0 IE Executive

Terug naar “Aankoop adviezen en aandachtspunten”