Zender-spider

Autohoes, wielbouten, bumper, spider 3-serie

zo dec 12, 2010 16:28

Geachte mede-alfisti,

Ik heb een tweetal vragen en ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen:
1. In klaverblaadje nr.116 stond in een artikel van alfredo potjes dat hij voor zijn Alfa een taylor made pyama (hoes) met Alfa-logo en kenteken op de neus had laten maken in Engeland, kan iemand mij helpen aan het adres van dit bedrijf?
2. Ik ben in het bezit van een spider aerodynamica oftewel 3 serie. Daarnaast zijn er zendervelgen (origineel 1985) onder gemonteerd. Nu blijken er 16 verschillende wielbouten op te zitten. Ik wil de auto graag zo veel mogelijk origineel houden en nu is mijn vraag, kan ik gewoon wielbouten bij de eerste de beste garage vragen of moeten deze dan speciaal van Zender zijn (en zijn die nog te krijgen)?
3. Ik ben op zoek naar een voor - en achterbumper, kan iemand mij helpen? Alfamotive heeft deze niet meer. Bumper moet wel helemaal gaaf zijn.

Alvast bedankt voor jullie eventuele antwoorden.

Met vriendelijke groet,
Roger Geijselaers

Gebruikersavatar
hansi
Member
Member
Berichten: 149
Lid geworden op: wo mei 12, 2010 22:14

RE: Autohoes, wielbouten, bumper, spider 3-serie

di dec 21, 2010 09:33

:idea: hoi als je een exemplaar koopt van classics and sportscar (toevallig met een groot artikel over bargain alfa,s) dit blad staat vol met advertenties voor de mooiste klassieker goodies, een bedrijf voor de hoes kun je er in vinden.
voor je bouten en bumpers check deze site eens http://www.spider-point.com eens zij kunnen heel veel leveren,grtz hansi

Terug naar “Aankoop adviezen en aandachtspunten”