Gebruikersavatar
Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2943
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 08:46
Locatie: Vallekeberg

1ste serie's Giulia

vr jun 10, 2005 13:25

Ik heb onlangs een Giulia super uit 1966 (met lintteller en hangend filter) gezien en heb er wel interesse in. Als iemand deze auto kent ben ik ook al een beetje geholpen.




Zijn er nog speciale aandachtspunten voor deze serie ?

er is nog genoeg aanbod van deze eerste serie's maar hoog in de prijs (berjan, van neerijnen ed).

deze is het:
Afbeelding

auto is geimporteerd in 2000 en heeft daarna voornamelijk in de stalling gestaan
156

Gebruikersavatar
GTV
Guru
Guru
Berichten: 1482
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 12:43
Locatie: Stein/Elsloo

Re: 1ste serie's Giulia

vr jun 10, 2005 13:50

Ik heb onlangs een Giulia super uit 1966 (met lintteller en hangend filter) gezien en heb er wel interesse in. Als iemand deze auto kent ben ik ook al een beetje geholpen.




Zijn er nog speciale aandachtspunten voor deze serie ?

er is nog genoeg aanbod van deze eerste serie's maar hoog in de prijs (berjan, van neerijnen ed).

deze is het:
Afbeelding

auto is geimporteerd in 2000 en heeft daarna voornamelijk in de stalling gestaan
staatie bij vedo's :?: als dat zo is moet je ff zoeken op t' forum. :roll:
volgens mij hebben ze hem al de revue laten passeren :wink:

Gebruikersavatar
Giulia2000TS
Guru
Guru
Berichten: 1993
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 07:10
Locatie: NB
Contacteer: Website

RE: 1ste serie's Giulia

vr jun 10, 2005 14:21

Zeker eens rijden voor je gaat kopen. Ik vind dat dunne stuurtje en die staande pedalen geen fijne manier van rijden. Is gelukkig persoonlijk maar voor mij verknoeit het de rijervaring nogal. Wel een heel mooi grilletje en die enkele koplampen! =D>
Dirk - Giulia2000TS

Gebruikersavatar
Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2943
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 08:46
Locatie: Vallekeberg

Re: 1ste serie's Giulia

vr jun 10, 2005 14:28

Ik heb onlangs een Giulia super uit 1966 (met lintteller en hangend filter) gezien en heb er wel interesse in. Als iemand deze auto kent ben ik ook al een beetje geholpen.




Zijn er nog speciale aandachtspunten voor deze serie ?

er is nog genoeg aanbod van deze eerste serie's maar hoog in de prijs (berjan, van neerijnen ed).

deze is het:
Afbeelding

auto is geimporteerd in 2000 en heeft daarna voornamelijk in de stalling gestaan
staatie bij vedo's :?: als dat zo is moet je ff zoeken op t' forum. :roll:
volgens mij hebben ze hem al de revue laten passeren :wink:
Hij staat bij Vedo, AlfettaOwner heeft hem al gezien en ik ook maar niet goed stond in een hoekje.
156

Gebruikersavatar
frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 8016
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 20:34
Locatie: Koewacht (of all places!)

RE: 1ste serie's Giulia

za jun 11, 2005 00:04

@ Jasparon, ikweet hier in de buurt nog een nette 66/ 67er (?) te koop. Een originele babyblauwe met lintteller en bakelieten stuur.
Heb de auto nooit van echt dichtbij gezien maar zag m vaak staan bij een garage waar ie in de showroom overwinterde/overzomerde etc. Had de indruk 'dat t wel wat was'...
Heb wel eens gemaild met de eigenaar; hij was verhuist naar Vlaanderen en had er geen trek in om de auto mee te nemen en daar een kenteken aan te vragen.
Zover ik weet heeft ie m nog steeds, als je er evt. interesse in hebt wil ik wel eens contact zoeken met m?
Grtz, fRank
Poetsen is voor mensen met patina-angst...

Gebruikersavatar
Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2943
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 08:46
Locatie: Vallekeberg

Re: RE: 1ste serie's Giulia

zo jun 12, 2005 18:27

@ Jasparon, ikweet hier in de buurt nog een nette 66/ 67er (?) te koop. Een originele babyblauwe met lintteller en bakelieten stuur.
Heb de auto nooit van echt dichtbij gezien maar zag m vaak staan bij een garage waar ie in de showroom overwinterde/overzomerde etc. Had de indruk 'dat t wel wat was'...
Heb wel eens gemaild met de eigenaar; hij was verhuist naar Vlaanderen en had er geen trek in om de auto mee te nemen en daar een kenteken aan te vragen.
Zover ik weet heeft ie m nog steeds, als je er evt. interesse in hebt wil ik wel eens contact zoeken met m?
Grtz, fRank
Zoek maar eens contact met hem, is nooit weg om vergelijkingsmateriaal te hebben. Belangrijk is dat de auto zo min mogelijk roest heeft, maar dat is algemeen bekend :lol:

I.e.g. bedankt voor het aanbod :thumbs:
156

Gebruikersavatar
frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 8016
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 20:34
Locatie: Koewacht (of all places!)

RE: 1ste serie's Giulia

zo jun 12, 2005 20:22

Ik zal eens kijken of ik contact kan leggen met de beste man , je hoort er nog van..
Grtz, fRank
Poetsen is voor mensen met patina-angst...

Cavolo

RE: 1ste serie's Giulia

do jun 16, 2005 02:56

de chromen strips onder aan de portieren helpen de roestduivel over t algemeen een aardig handje mee...

Gebruikersavatar
juultje
Guru
Guru
Berichten: 1156
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 07:48
Locatie: Rijsbergen
Contacteer: Website

RE: 1ste serie's Giulia

di jun 21, 2005 13:40

66 is toch al een 2e serie de eersten hebben namelijk andere deurscharnieren. Is maar 2 jaar geweest geloof ik.

Gebruikersavatar
Danny
Guru
Guru
Berichten: 1080
Lid geworden op: di mar 29, 2005 16:00
Locatie: Purmerend
Contacteer: Website

Re: RE: 1ste serie's Giulia

di jun 21, 2005 20:38

Zeker eens rijden voor je gaat kopen. Ik vind dat dunne stuurtje en die staande pedalen geen fijne manier van rijden. Is gelukkig persoonlijk maar voor mij verknoeit het de rijervaring nogal. Wel een heel mooi grilletje en die enkele koplampen! =D>
Bij mij is het dunne stuurtje vervangen door een mooi houten stuur,maar ik vind de staande pendalen juist lekker rijden.
Alfa historie:sud 1.5ti, 33 1.5qv, 33 1.5ti, 33 1.7qv, 75 1.8 carb, 75 1.8ie, 75 indy, 33 imola, 33 1.7 16v sqv(Stef Visser getuned), 155 1.8ts,giulia 2.1 ltr 164 super nu 156SW en 159 sw
SCARB nr 697

Gebruikersavatar
frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 8016
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 20:34
Locatie: Koewacht (of all places!)

RE: 1ste serie's Giulia

vr jun 24, 2005 23:21

Jasparon, ik lees net dat je aan proefritten met taxi's bent begonnen........... :shock: :?
Ik heb helaas nog niks terug gehoord van die giulia bezitter, heb al 2 mailtjes naar m gestuurd maar nog nakkes.. :cry:
Zal m er nog eentje sturen met de boodschap dat de geinteresseerde in spe langzaam geestelijk aan t aftakelen is van het wachten.... :wink:
Grtz, fRank
Poetsen is voor mensen met patina-angst...

Alfarmada

RE: 1ste serie's Giulia

di jun 28, 2005 00:31

@jasparon: ik heb een '65-er (1300)dus staande pedalen,dun stuur en hangende filter nog redelijk origineel.
Nadelen : Dunlop remmen :? , korte luchtfilter die blijkbaar moeilijk te vinden is, het is zeker geen "raket"
voordelen : het is best fun om te cruisen 8) , en ach die remmen geraak je wel gewoon :twisted:

Gebruikersavatar
Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2943
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 08:46
Locatie: Vallekeberg

Re: RE: 1ste serie's Giulia

wo jun 29, 2005 20:55

@jasparon: ik heb een '65-er (1300)dus staande pedalen,dun stuur en hangende filter nog redelijk origineel.
Nadelen : Dunlop remmen :? , korte luchtfilter die blijkbaar moeilijk te vinden is, het is zeker geen "raket"
voordelen : het is best fun om te cruisen 8) , en ach die remmen geraak je wel gewoon :twisted:
kun je iets zeggen over de staat inzake roest en techniek, eventueel fotos en prijs ?
156

Gebruikersavatar
Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2943
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 08:46
Locatie: Vallekeberg

Re: RE: 1ste serie's Giulia

wo jun 29, 2005 20:56

Jasparon, ik lees net dat je aan proefritten met taxi's bent begonnen........... :shock: :?
Ik heb helaas nog niks terug gehoord van die giulia bezitter, heb al 2 mailtjes naar m gestuurd maar nog nakkes.. :cry:
Zal m er nog eentje sturen met de boodschap dat de geinteresseerde in spe langzaam geestelijk aan t aftakelen is van het wachten.... :wink:
Grtz, fRank
Dank. ga binnenkort op vacantie, we zien wel.
156

Gebruikersavatar
frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 8016
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 20:34
Locatie: Koewacht (of all places!)

RE: 1ste serie's Giulia

do jun 30, 2005 12:11

@jasparon; zie dit topic over de bewuste auto... http://www.alfaclub.nl/phpbb/viewtopic.php?t=4283 wellicht dat alfaromeocars je makkelijker in contact kan brengen met de eigenaar...
Suc6 grtz, fRank
Poetsen is voor mensen met patina-angst...

Terug naar “Aankoop adviezen en aandachtspunten”