Swa

GT junior: Kopen of niet?

do dec 30, 2004 16:18

Eerst en vooral aan iedereen BESTE WENSEN en een gelukkig nieuwjaar!!

Ik ben een Belgische student en al een tijdje op zoek naar een leuke oldtimer (voor in de zomer en enkele tourritten).
Nu heb ik een Alfa GT 1300 junior van 74 gevonden. Hij (of zij) is bijna helemaal afgewerkt. Restauratie is reeds gedaan en herspoten. De kleur is, geloof ik, een soort van kastagnebruin/rood.
Maar ik weet niet goed of ik hem zou kopen. Hij staat te koop voor een mooie prijs (3900€). Is dit verdacht of niet. Er zit een 1750 motor in en een 2000 interieur (originele interieur is erbij). Vierspaaks LM-velgen 6,5-14.
Zijn hiervan nog onderdelen te vinden en is deze moeilijk in onderhoud?

Graag had ik hierover jullie mening gehad!
Alvast bedankt

Gebruikersavatar
Dottore M
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2916
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 08:58
Locatie: Utrecht

do dec 30, 2004 16:26

Hoeft niet verdacht te zijn die prijs, het is geen brievenbusje (met alle respect), en het is een normale prijs denk ik voor zo'n auto.

Onderdelen zijn geen probleem, en het onderhoud is redelijk zelf te doen.

Gebruikersavatar
alfasud1972
Guru
Guru
Berichten: 1694
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:31
Locatie: Emmen
Contacteer: Website

do dec 30, 2004 16:57

Goed in de gaten houden of het geen dichtgesmeerde auto vol met plamuur is. Als het kan zou ik iemand die echt verstand heeft van bertones vragen mee te gaan kijken. Succes !
Laatst gewijzigd door alfasud1972 op do dec 30, 2004 17:27, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2943
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 08:46
Locatie: Vallekeberg

do dec 30, 2004 17:08

neem je tijd en bekijk meerdere Bertone's en bekijk ze ook op de brug, voordat ik de mijne kocht heb ik er ook een tiental gezien.
156

Gebruikersavatar
Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2943
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 08:46
Locatie: Vallekeberg