Gebruikersavatar
alfaqv75
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 7446
Lid geworden op: ma jun 13, 2005 17:31
Locatie: Bleiswijk

Re: Luigi, Fabio en...?

do dec 28, 2017 14:26

Kijk, lekker bezig weer Hans!!
ik die je nog even een pb met tip

ik heb ooit eens een setje remslangen gekocht voor een 16V en kreeg ze toen voor een 8V. The verschil zit achter (man-man en moets man-vrouw zijn of ziets..)
De verkoper heeft het toen netjes opgelost om de achterste opnieuw te leveren en ik moet dus die voor de 8V volgens mij nog ergens in een bananendoos hebben... Ik zal vanavond gelijk even voor je kijken
33 type 2 16V carbs & Delta EVO

Historie: Spider QV ‘87, 33 1.4, 147GTA, 156 2ltr, 75 America, 33 16V, 155 2ltr 16V sport, Giulia Squadra Bianca, 75 QV, 33 imola, 75 ts, 33 1.5, 75 ts, 33 16V QV S, 33 16V QV, 33 16V, 33 1.7 8V, 33 1.3S

Gebruikersavatar
Michel75
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice
Berichten: 4145
Lid geworden op: do jan 18, 2007 20:08
Locatie: Roelofarendsveen

Re: Luigi, Fabio en...?

do dec 28, 2017 21:15

Leuk stukje leesvoer weer!!

Lekker bezig geweest :thumbs:

Gebruikersavatar
Jorioni Cooperini
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 580
Lid geworden op: ma jan 03, 2005 20:59
Locatie: Hillywood
Contacteer: Website

Re: Luigi, Fabio en...?

vr dec 29, 2017 11:15

Ha die Hans! Terug op het nest met een prachtig knutsel werk! Mwopmwop gaserop met die 33! Leuk!
1986 Alfa Romeo Alfa 33 1.7 QV 16v corsa...grrrrrrrrrrrrrr
1988 Alfa Romeo Alfa 33 1.7 QV 16v carburateurs...grrrrr
1988 Alfa Romeo Spider 2.0 QV carburateurs...grrrrrrrrrrr
2002 Alfa Romeo 156 3.2 GTA SW...vroemmmmmmmmm
Il Cuore Sportivo della Squadra33

Gebruikersavatar
AValfa
Member
Member
Berichten: 128
Lid geworden op: vr dec 21, 2012 14:20
Locatie: Zwolle

Re: Luigi, Fabio en...?

vr dec 29, 2017 18:13

:thumbs:
Leuk lezen dit!.
Groetjes aan de vrouw!

147 1.6 eco distinctive 2011-2019
916 spider 3.0L 2014-heden (chronisch project)
159 1.75tbi 2019-heden

Gebruikersavatar
Hylke
Moderator
Moderator
Berichten: 6684
Lid geworden op: za feb 19, 2005 15:43
Locatie: Zwartebroek
Contacteer: Website

Re: Luigi, Fabio en...?

vr dec 29, 2017 19:13

Goed bezig Hans, leuk om weer een type 2 te zien die een metamorfose krijgt :thumbs:
Il silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!

1290 SD '14
Xceed '19

Gebruikersavatar
Jens Hoorn
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2305
Lid geworden op: ma jun 04, 2007 17:43
Locatie: Wanneperveen

Re: Luigi, Fabio en...?

vr dec 29, 2017 20:30

Uiteraard hou je mij in onze ''speelgoed-auto-appgroep'' prima op de hoogte, maar het blijft tof het hele traject zo door te lezen :thumbs:
''Drive tastefully''

Hans33sw
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2439
Lid geworden op: di aug 11, 2009 20:49

Re: Luigi, Fabio en...?

ma jan 01, 2018 13:59

Wat een verhaal Hans... allemachies. Wel leuk om te lezen dat je er nog/weer mee bezig bent!

keep up the good work!
Thanks! Wie weet treffen we elkaar een keer op cpz!
Het betere hobbyen... :thumbs:

Voor je ackerman is het idd wel fijn als de stuurarmen in de juiste stand op je veerpoot zitten. Makkelijkste is een malletje maken met een originele poot.

Ik heb weleens een schroefset van een golf oid verbouwd voor een andere auto. Toen heb ik de topmounts aangepast en de bevestigingen voor het fusee omgelast. Werkte prima.
Het gekke van een 33 is dat die helemaal niks doet met het ackerman principe. De armen staan excact 90' op de fusees. De mijne wijken nu niet giga veel af en juist op de manier waarom ze het ackerman principe ondersteunen. Laat het eerst wel even zo. Misschien is het wel per ongeluk een "upgrade" #-o

Heb nog even met de gedachte gespeelt om een FK set van een transporter om te lassen. FK gebruikt nml ook patronen. Die kan je er dus uithalen als je gaat lassen. En laat in die hulsen nou precies koni race dempers passen! Is nog steeds een optie voor versie 2.0 oid.
Kijk, lekker bezig weer Hans!!
ik die je nog even een pb met tip

ik heb ooit eens een setje remslangen gekocht voor een 16V en kreeg ze toen voor een 8V. The verschil zit achter (man-man en moets man-vrouw zijn of ziets..)
De verkoper heeft het toen netjes opgelost om de achterste opnieuw te leveren en ik moet dus die voor de 8V volgens mij nog ergens in een bananendoos hebben... Ik zal vanavond gelijk even voor je kijken
Zou super zijn!

Leuk stukje leesvoer weer!!

Lekker bezig geweest :thumbs:
Thanks!
Ha die Hans! Terug op het nest met een prachtig knutsel werk! Mwopmwop gaserop met die 33! Leuk!
Thanks! Bbrrooôôop!

:thumbs:
Leuk lezen dit!.
Groetjes aan de vrouw!
:thumbs:


Goed bezig Hans, leuk om weer een type 2 te zien die een metamorfose krijgt :thumbs:
Thanks Hylke!
Uiteraard hou je mij in onze ''speelgoed-auto-appgroep'' prima op de hoogte, maar het blijft tof het hele traject zo door te lezen :thumbs:
Ha Jens! Ja hier kan ik net ff wat meer tekst en uitleg kwijt :mrgreen:
'18 Giulietta Super Veloce TCT
'91 33 1.3S
'89 33 16v carbs
'76, '79 & '91 stokbroden

Hans33sw
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2439
Lid geworden op: di aug 11, 2009 20:49

Re: Luigi, Fabio en...?

ma jan 01, 2018 14:00

Gister weer een slag kunnen slaan samen met Niels. Helaas waren de voorste dempers niet de juiste keuze. Had op bijna alles gelet.... ware het niet dat bij een mcpherson toepassing de stijfheid ietwat belangrijk is en deze dempers een wat smalle demperstang hebben. Nog heel veel lopen googelen naar alternatieve inserts maar niets kunnen vinden en uiteindelijk een set koni's kunnen kopen die ik ooit nieuw had gekocht, 5k mee heb gereden en door de nieuwe eigenaar nooit zijn gebruikt. Nadeel van deze, voor een 33 bedoelde set, is dat ze net zo lang zijn als origineel en alleen in uitgeboude status verstelbaar zijn. En de slijptol gaat in de koets vandaag, Here we go!

Afbeelding

Helaas zijn de dempers dus een stuk langer, net zo lang als de originele lengte. Wellicht in de toekomst dat ze langs Frans Verbaas mogen om te revalven en gelijk in te korten. Maar voor nu moet daar en steun veer onder. Heb in het verleden contact gehad met biesheuvel, die kon ze destijds voor een nette prijs leveren. Heb ze een mailtje gedaan, hopelijk kunnen we dit een beetje vlot oplossen want dit is niet echt veilig. Wel zie je het verschil in demperstang diameter. De mazda dempers zijn 12mm, die van de alfa uit mn hoofd 22mm.
Afbeelding

De dempers haddden natuurlijk ook een andere diameter thv de topmount. Nu kan ik daar bussen voor laten draaien, ik kan het ook eerst zelf proberen te maken. Hierbij heb ik gebruik gemaakt van de Sleevenuts die ik voor de mazda dempers besteld had. De binnen diameter van het toplager is 17mm. Diameter demperstang is 16mm. Moet dus een bus hebben met 0,5mm randdikte. Eerst heb ik met een stappenboor een beig gemaakt. Deze centreert nml wat lekkerder dan een normale boor. Hierna heb ik de bus terug geplaatst in het lager om de buitenzijde te ondersteunen en te zorgen dat de wand niet kan vervormen tijdens het boren. Met heel veel geduld uit de losse hand opgeboord naar 16mm. Gelukt! Als ik het eerder van tevoren had geweten, had ik het laten draaien. Nu zou dat de boel alleen maar vertraagd hebben en het resultaat is gelijk.

Afbeelding
Afbeelding

Hoppa:
Afbeelding

Next step: Weer installeren! Omdat ik zeker weet dat ik deze stap nog een aantal keer ga doen in de toekomst, oa vanwege de steun veren, heb ik een tooltje gemaakt. Stelt niks voor maar gaat het plaatsen van de veerpoten wel een stuk makkelijker maken:
Afbeelding
Afbeelding

Terugplaatsen dan maar! Hier zie je wat het tooltje doet. Eigenlijk hetzelfde als een "wielhanger". Bij een 33 zit de veerpoot nml aan de voorzijde van de fusees. Normaal moet je met een hand het fusee vasthouden en de juiste hoek geven, met de andere hand de veerpoot en tegelijkertijd de bout er in proberen te krijgen. De bouten hebben een fijne spoed zoals je kon zien en het gietijzer is wat zacht. Dit brengt het risico met zich mee dat als je er niet helemaal lekker recht voor zit, je het schroefdraad om zeep helpt. Ik heb het zelf al eens gedaan en weet van meerdere 33 bezitters/sleutelaar dat zij het ook hebben meegemaakt. Los van de risico's is het gewoon elke keer even geklooi. Nu met dit tooltje schuif je de poot simpel en recht tegen het fusee aan, 3 andere bouten er in, deze er uit, en als dat net niet helemaal lekker wil past dus sleutel 7 er op. Laatste bout er in en klaar! Werkt echt top. Typisch zo'n gevalletje: waarom heb ik daat niet eerder bedacht!

Hier zie je ook de gebeunde bus onder de bout zitten:
Afbeelding
Tooltje in place:
Afbeelding
Eeeeeeeen....
Afbeelding
Hop!
Afbeelding

En dan moet er even proef worden gereden. Wat op valt is dat de demper een heel stuk zachter ingaand zijn dan de mazda koni's, uitgaand lijken ze het goed bij te kunnen benen. "Toevallig" lag de camera op de achterbank:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Daarna zijn we verder gegaan met de voorbereidingen voor de volgende stap: andere achterveren/dempers, stabi en center uitlaat.
Achteras eerst maar laten zakken:
Afbeelding

Dit roestige deel zit in de weg:
Afbeelding

Chopped by Niels:
Afbeelding

En de mazda koni's gaan naar achteren toe. Als mock up gebruik ik even de originele rubbers, deze worden vervangen voor Uniballs. Demper diameter komt in dit geval overeen en de lengte is ook goed. Het is ook wel positief dat ze ingaand wat "stugger" zijn dan de voorste dempers bij een fwd toepassing.
Afbeelding
Afbeelding

En nog een lekker plaatje om het af te leren:
Afbeelding
'18 Giulietta Super Veloce TCT
'91 33 1.3S
'89 33 16v carbs
'76, '79 & '91 stokbroden

Gebruikersavatar
Jurian
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2477
Lid geworden op: wo mei 09, 2007 01:34
Locatie: Heerhugowaard

Re: Luigi, Fabio en...?

ma jan 01, 2018 17:17

Geen berg te hoog voor deze vent! Het karretje smoelt ook erg goed en heeft al veel meegemaakt. Leuk dat er op deze manier gewoon een 'restomod' wordt gecreëerd ;-)
"It's a 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark and we're wearing sunglasses ..." 8)

Gebruikersavatar
Michel75
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice
Berichten: 4145
Lid geworden op: do jan 18, 2007 20:08
Locatie: Roelofarendsveen

Re: Luigi, Fabio en...?

ma jan 01, 2018 22:36

Leuk ding zeg, mooie foto's!!

Hans33sw
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2439
Lid geworden op: di aug 11, 2009 20:49

Re: Luigi, Fabio en...?

wo feb 21, 2018 22:27

Leuk ding zeg, mooie foto's!!
Thanks Michel!
'18 Giulietta Super Veloce TCT
'91 33 1.3S
'89 33 16v carbs
'76, '79 & '91 stokbroden

Hans33sw
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2439
Lid geworden op: di aug 11, 2009 20:49

Re: Luigi, Fabio en...?

wo feb 21, 2018 22:27

Ok waar waren we gebleven? Ik moet ech vaker een update schrijven want in zo'n massive update gaat stiekem wel tijd zitten. Terwijl ik dit typ weet ik al dat ik dat toch niet ga doen want in de praktijk volgt de ene klus al snel de andere op. Of erger, veroorzaakt de ene klus de andere. Enfin. Wat heeft Hans de afgelopen tijd uitgespookt?

Ok, de reservewielbak was er dus uitgeslepen om plaats te maken voor de ARB en uitlaat.
ARB ben ik helaas nog niet aan toe gekomen. Wil ook eerst juiste sterkte veren hebben, testen en daarna ARB plaatsen om te weten wat wat nou voor effect geeft. Achter zitten dus nog standaard verlagingsveren die ik gok zo'n 30-35kg/cm zijn. Voor zit nu 70kg/cm dus dat is geen combi op een FWD. Als tijdelijke oplossing komen er achter veren van een Saab 900 classic.

Ik dwaal al weer af. De reservewielbak. Goed, daar moet dus een plaat in. Kan je doen met alu en popnagels maar de auto wordt ook nog op straat gebruikt dus doe het liever wat netter en dan maar ietsje zwaarder met 0,75mm plaat en zelfs met bitumen om het een beetje verdragelijk te houden. Voordat ik die plaat er in wou lassen zag ik nog een spoortje roest bij de schokdemper toren. Bekend puntje bij de 33. "Even" een nieuw stukje daar in lassen. Yeah right.

Roest #1 weg geslepen:
Afbeelding

Mmmhh. There's more. #2. Check ook die beauty van een uitlaat :ziek:
Afbeelding

En meer en meer en meer. Fuck it. Be gone!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Alles maar helemaal ontleden en alle roest achterhalen.
Afbeelding

En dan alle rotte delen vervangen. Gebruik hier voor de stevigheid 1,5mm plaat.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Etcetera. Zo nog 8 delen vervangen van die strut. Vervolgens deel voor deel terug gelast in de auto en alles weer aan elkaar verbonden.
Natuurlijk geen foto van gemaakt :crazy: Beloof ik (net zoals de dorpels) nog te maken :wink:

Reservewielbak er in gepropt. Daarna van beide zeiden afgekit met carroserie kit. Primer, underbodycoting en aan de binnenkant bitumen plaat er op geplakt.
Afbeelding

En weer netjes:
Afbeelding

Voor de uitlaat wou ik een straigt pipe onder de as door doen. Wordt wel meer gedaan in de racerij met 33's. Had nog een segment van de originele single carb 1.3 motor er in zitten met een doorlaat van 36mm oid. Daarmee deed hij dus nog wel 142pk op de bank maar dit is wel een aardige restrictie. Advies was dan ook hier iets aan te doen. Ben nog niet all the way gegaan. Dat zou een rvs systeem zijn van 2". Maar eerst maar budget opgelost met een 1,75" stalen systeem. Mijn broertjes had nog een Sebring einddemper voor een Golf 1 liggen met té sjonnie eindstukken. Maargoed, ik wou graag dubbel in het midden uit komen en dat kon mooi met deze demper. Mooi groot ook dus dempt hopelijk nog een beetje. Eindstukken heb ik later vervangen voor 60x3 RVS. Zal voor de troll nog even een fototje neer zetten van de situatie met de sebring eindstukken:
Afbeelding

Dit was nog zonder middendemper en was waaay too loud. Vriend van me had nog een OMP Group N uitlaat lijn liggen van een Alfa 75. Daar een dempertje van genomen en er tussen gelast. Ik kan nou niet echt zeggen dat ie nu stil is, maar er komt in ieder geval geen bloed meer uit m'n oren. En hij is vanuit de auto gehoord even luid als de carbs dus op zich wel een kinky balans. Goed, zo is ie nu met de 60x3 rvs pijpen. Poging om een beetje jaren 80 ferrari ansa stijl te implementeren:
Afbeelding

Auto staat achter ook nog te hoog. Komt gek genoeg door het verschil tussen de originele schokdempers en de gasgevulde koni's.
Bijna vergeten! Heb ook nog een stoelframe gemaakt:
Afbeelding

My office:
Afbeelding

Steunveren gemonteerd:
Afbeelding

Topmounts hadden 3 posities. Wil toch iets nauwkeuriger kunnen uitlijnen dus de boel met de hand in sleuven gefreest. Niet zo netjes als op een bank maar wel functioneel. Zou ze uiteindelijk willen vervangen voor E36 camberplates. Let niet op de agip sticker. Zo jammer dat Agip geen Agip meer is maar Eni...
Afbeelding

Drijfstanglagers vervangen. Geen gek idee. Heb er nu Eurol maxence 10w60 in zitten. Had ook de temperatuur meter en druk meter met een T stuk op het blok zitten. Prima voor de oliedruk, niet voor de olie temp. Heb dus maar zo'n sandwichplate gemonteerd. Niet echt fan van maar hij doet zn werk.
Afbeelding

En nu het echt leuke deel! Zou hij heel blijven? Zou hij wel sneller zijn dan de aerodeck? Hoe sketchy zal hij zijn met deze beroerde veersterkte setup? Zou hij niet te luid zijn?

Was samen met Niels (mn oude aerodeck) en Jurian (75) op cpz met vrijrijden. Jurian voor de gezelligheid, Niels om voor de eerste keer zelf de baan op te gaan. Had een shitload aan gereedschap mee en diagnose spulletjes voor als 'ie de geest zou geven. Iets waar ik me met de honda nooit druk om maakte. Die spulletjes konden mooi in de 75 van Jur.
Afbeelding

Aangekomen op CPZ begon de eerste uitdaging. Ik had beter met een 4x4 kunnen komen want het hele terrein achter het tunneltje lag open. En dan is zo'n uitlaat onder je achteras toch een dingetje zeg maar.. 2e gevalletje was dat de baan zeiknat gespoten was voor een drift sessie die blijkbaar 's ochtends was. Ik dacht dat alleen boeren hier in het oosten van het land dat deden en dat echte drifters gewoon op droog kill all tyres deden maar niet dus. Niels was die dag ook jarig en we moesten niet te laat weer terug naar het verre oosten. 1e Sessie toch maar geskipt vanwege de natheid en daarna nog 2 sessies kunnen pakken. Schrok een beetje toen we op de paddock aan kwamen hoe druk het was. Gelukkig viel dat uiteindelijk op de baan heel erg mee.
En hoe ging dat dan op de baan? Euforie en deceptie in 1. Euforie vanwege de powaa. Wat jenkt dat blokje lekker en wat een gang zit er in! En hij blijft heel! Olie temp ging wel naar 120' op de no name meter. Druk bleef mooi stabiel. 2 rondjes rustig aan gedaan tussendoor.

Ok de motor is dus top! het onderstel however... Ik was in het begin misschien wel een beetje bang. Hele ehm "bijzondere" wegligging. Door de stijve voorkant en weke achterkant knetter veel onderstuur maar ook mid corner weinig vertrouwen gevend. Op een gegeven moment nog bijna er af gegaan op hunzerug/slotemaker. Veel aan het zoeken geweest hoe er nu nog een beetje gang in te krijgen was maar dat was bijna niet te doen. Elke ronde heb ik hele verschillende sector tijden gereden. 2e sessie iets meer camber gezet en de achtereste dempers wat "strakker" gezet. Dat laatste is een beetje een dingetje want de dempers matchen helemaal niet met de veren, maar het proberen waard toch? Dat idee met de dempers hielp wel iets, camber was teveel van het goede. Uiteindelijk snelste rondje was 2.21,75. Met meer grip is hier dus nog heel veel van af te halen. Kan niet wachten om met andere achterveren en stabi aan de gang te gaan! Achteraf had ik de voorstabi gewoon los moeten koppelen maar goed, zo helder was ik niet blijkbaar :oops:

In dit filmpje (niet van mij) zie je de 33 een aantal keer langs komen, maar check 33:10 voor de sound en onderstuur actie.
Auto staat trouwens op 195 brede Federal 595's.
[YouTube]https://www.youtube.com/watch?v=n_FYTMOpIXM[/YouTube]

Andere dingen nog? Jawel! Remkracht was voldoende maar niet prettig. Te veel travel en daardoor moeilijk op de grens aan te voelen. Mede geholpen door de rubberen 1989'ish remslangen die er op zitten. Heb er wel Motul RBF600 vloeistof in zitten. Wat te doen?
>Fiat Ducato HRC
>Staalomvlochten slangen (voor zal ik moeten laten maken ivm alfa/opel combi)

Onderstel:
> tijdelijk achter saab 900 classic veren
> MG ZS 19mm stabi
> Uniballs in de schokdempers achter ivm de tijdelijke oplossing die er nu op zit met oem rubbers.
> Panhard stang inkorten of verstelbaar maken
> uiteindelijk achteras ombouwen naar coilovers maar hier moet ik nog wat voor tekenen en laten draaien

Motor:
> Betere motor steunen. Hij hangt er nu nogal slap in.
> Grotere sump met schotten en kleppen maken. Hopelijk zorgt wat meer olie ook voor afdoende koeling.

Natuurlijk zou ik veel meer willen en dingen gelijk goed aan pakken maar de trouwplannen zorgen er voor dat er qua budget even keuzes moeten worden gemaakt. Ik vindt het wat dat betreft nu belangrijker om na aanpassingen steeds op het circuit te testen zodat het allemaal een beetje overzichtelijk en logisch blijft.

OK, nog 1 plaatje dan (normaal koop ik een foto wel maar deze kwaliteit is zo ... en de prijs daar voor way te ...)
Afbeelding
'18 Giulietta Super Veloce TCT
'91 33 1.3S
'89 33 16v carbs
'76, '79 & '91 stokbroden

Dirk-33
Guru
Guru
Berichten: 1714
Lid geworden op: za mar 15, 2014 17:51
Locatie: Beugen

Re: Luigi, Fabio en... 33 performante ;)

wo feb 21, 2018 23:24

Erg leuk project zeg! Die auto ziet er alvast erg gaaf uit, de type 2 RED vindt ik de mooiste 33 kleurstelling.

Hoe bevallen die 595s? Beetje rijdbaar als het nat is?

Gebruikersavatar
giuliettaevo
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 6822
Lid geworden op: za feb 19, 2005 15:31
Locatie: Cuijk

Re: Luigi, Fabio en... 33 performante ;)

do feb 22, 2018 21:06

Leuk verhaal. :thumbs:

Neem maar van mij aan dat echte drifters liever op droog driften. :wink: enkel is dat in NL zo goed als onmogelijk. :(

Mijn vrienden doen aan droog driften en dan meestal in Duitsland. Dat is wel heel anders als op zo'n nat baantje. Entry speed van 180km/u en dan een ruk aan de handrem en dwars gaan is een aparte ervaring :shock: nadeel is wel dat het een stuk zwaarder is voor het materiaal en dat je gewoon 300+ pk nodig hebt.
"kan niet" ligt op het kerkhof....

Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.

Gebruikersavatar
Lon
Full Member
Full Member
Berichten: 265
Lid geworden op: do jan 27, 2005 21:52
Locatie: Almere
Contacteer: ICQ Website

Re: Luigi, Fabio en... 33 performante ;)

vr feb 23, 2018 11:45

Spiek voor die achteras eens hoe Ronnie dat bij de 33 racer van Jorik (aka Jorioni Cooperini) gedaan heeft ;-)

Die panhard zou ik verstelbaar maken en niet te veel inkorten ( je weet nl. nooit hoe kort/lang je hem nodig hebt met verschillende omstandigheden )
Greetz,
Lon

Alfa Romeo 33 1.7 S 16v QV Permanent 4 (DL-ND-12)

Vroegert:
Fiat multivlaai
Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Edizione Limitata (RIP)
Alfa Romeo 33 1.7 ie
Alfa Romeo 33 1.7 S 16v QV (DZ-VZ-31) (RIP)
Alfa Romeo 33 1.3 S ('90) (RIP)

Terug naar “Projecten”