BDS
Newbie
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: zo mei 17, 2015 00:38

BDS 156SW 1.9 JTD 16v

za mei 30, 2015 15:13

Hallo ik ben hier nieuw zoals ik nieuw ben in het alfa wereldje, ale het is te zeggen mijn eerste wagentje was een alfatje 145 1.4boxer maar heb ik na 3 maand een ongeluk mee gehad...
ondertussen 7jaar verder heb ik al redelijk wat projecten gehad maar allemaal vagjes vooral golfjes 2/3.
nu hadden we tot ongenblik nu nog effe 2 golfjes 3 een 1.8naftje en een 1.9TDI 110pk versie.
maar met ons zoontje was dit niet altijd praktisch " 3deurs " dus zijn we beginnen zien naar een grotere wagen.
nu na wat naar van alles rond te kijken, zijn we naar wat SW gaan zien waar ik altijd wel stiekem wat zond ben van geweest.
Dus bij deze zijn we vanaf deze week eigenaar van een 156SW 1.9JTD 16v 100kw versie, deze zal ons diesel golf gaan vervangen en ons naft golfje blijft als onze 2de wagen.

foto's zeggen meer dan woorden zeggen ze?
hierbij fotoke van de golfjes en dan de foto's waarover dit forum natuurlijk draait de Alfa :)
(de groenen is de TDI die dat verkocht wordt, paarsen is het naftje die blijft)
Afbeelding
Afbeelding

en nu de wagen die we gekocht hebben, waar ook klein projectje mee den tijd zal opvolgen maar niet zolaag meer zoals de golfjes ;) gewoon deftig 18" wielke met schroefsetje en dan mss leder intieur als ik een nar mijn zin vind ;)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

grtz

Terug naar “Projecten”