Nu de beunklusjes gedaan zijn in mijn garage is het weer tijd om verder te gaan met de 33.
Vandaag heb ik het subframe en de voorwiel ophanging verwijderd en schoongemaakt omdat deze bij A-repair worden verbouwd (gemodificeerd)
De reactie armen zijn ontdaan van roest en lak om goed te controleren of ze niet doorgerot zijn.
De rubber bussen gaan eruit en er komen unibols in het subframe en draagarmen te zitten.
De Remtangen worden ook gelijk omgebouwd en aangepast voor de 33.
Verder ben ik bezig met de draadboom die vanuit de motorruimte het interieur ingaat
De zekeringkast die normaal onder het dashbord zit wordt verplaatst naar de rechterkant (het deel waar geen dashbord meer zit.)
Verde heb ik ook de kabelboom weer enig sinds uitgeplozen, en de onbenutte kabels verwijderd.
Ik zit op dit moment alleen nog te twijfellen of ik de kachel wel of niet terug monteer, maar ik denk dat die bij mij in het archief (vuilnisbak) verdwijnt omdat de kachelmotor toch overleden is.