Altijd goed, een vroege 75 met platte lijsten in het wit
De Looks orgineel houden...dat is nu juist de charme van deze witte
En anders wil ik wel een TS setje ruilen voor de platte lijsten hahaha
Zomaar wat dingetjes, die mij het meest waarschijnlijk lijken, maar in het verleden behaalde resultaten, bieden geen garantie voor de toekomst.Iemand die me info kan geven over wat de mogelijke oorzaak(en) kan zijn over de volgende dingen?
* Dagteller werkt niet, wat is meest voorkomend probleem? stukje plasic van een radertje kapot o.i.d. mogelijk gesneuveld bij het resetten ooit...
* Olie-bardrukmeter werkt niet, zit wel olie in en loopt ook. Druksensor kapot of misschien enkel draadje los/ stekkertje lam, etc. Sensor zit rechts achter op de zijkant van het blok. onder de carb van de 4e cilinder dus, dat tonnetje.
* Koelvloeistoflampje knippert, water zit genoeg in, lust wel klein beetje maar verder geen gekkigheid mee, sensor? (vandaag brandde het lampje niet, ff afwachten dus) sensor met een eigen willetje waarschijnlijk... ding zit in het reservoir. tip: leer er mee leven/ wen eraan.
* Bestuurdersraam gaat niet helemaal naar beneden.. blijft bij 10cm boven de deur, motor werkt verder wel. Mechanisme wat gesmeerd moet worden wellicht? Of anderszins iets wat in de weg zit, verkeerd ingebouwde speaker bijvoorbeeld?
* Loopt klein beetje olie rondom bougies. Rubber ring in de vuldop, die niet goed meer afsluit? Klepdekselpakking sluit niet 100% afOf nog waarschijnlijker, gewoon gemorst?
Zomaar wat dingetjes, die mij het meest waarschijnlijk lijken, maar in het verleden behaalde resultaten, bieden geen garantie voor de toekomst.Iemand die me info kan geven over wat de mogelijke oorzaak(en) kan zijn over de volgende dingen?
* Dagteller werkt niet, wat is meest voorkomend probleem? stukje plasic van een radertje kapot o.i.d. mogelijk gesneuveld bij het resetten ooit...
* Olie-bardrukmeter werkt niet, zit wel olie in en loopt ook. Druksensor kapot of misschien enkel draadje los/ stekkertje lam, etc. Sensor zit rechts achter op de zijkant van het blok. onder de carb van de 4e cilinder dus, dat tonnetje.
* Koelvloeistoflampje knippert, water zit genoeg in, lust wel klein beetje maar verder geen gekkigheid mee, sensor? (vandaag brandde het lampje niet, ff afwachten dus) sensor met een eigen willetje waarschijnlijk... ding zit in het reservoir. tip: leer er mee leven/ wen eraan.
* Bestuurdersraam gaat niet helemaal naar beneden.. blijft bij 10cm boven de deur, motor werkt verder wel. Mechanisme wat gesmeerd moet worden wellicht? Of anderszins iets wat in de weg zit, verkeerd ingebouwde speaker bijvoorbeeld?
* Loopt klein beetje olie rondom bougies. Rubber ring in de vuldop, die niet goed meer afsluit? Klepdekselpakking sluit niet 100% afOf nog waarschijnlijker, gewoon gemorst?
Heerlijk, een 75, mooie kar. Ook de jouwe ! Wit staat 'm uitstekend. Maar doe jezelf, je buren en je forumgenoten een plezier en haal ff een spuitbusje zilver....
BCCP in Gramsbergen, tis in de buurt. Of is BCCP niet goedkoop?* Carburateurs af laten stellen Iemand een idee waar dit redelijk goedkoop kan in de buurt van Hardenberg?
[/b]
Die zijn GOED en BETAALBAAR...!BCCP in Gramsbergen, tis in de buurt. Of is BCCP niet goedkoop?* Carburateurs af laten stellen Iemand een idee waar dit redelijk goedkoop kan in de buurt van Hardenberg?
[/b]