Gebruikersavatar
jaben
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 869
Lid geworden op: di dec 28, 2004 12:41
Locatie: Leiden
Contacteer: Website

RE: Tien jaar wachten op een Supertje...

vr okt 28, 2005 14:55

Het merendeel van de foto's is nog steeds niet te zien. Bel toch wel erg benieuwd naar de foto's
Alfetta QO TS (project)
www.jorisaben.nl
www.happyheads.nl
Afbeelding

Gebruikersavatar
Yvo
Guru
Guru
Berichten: 1566
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 08:39
Locatie: Enschede
Contacteer: Website

Re: RE: Tien jaar wachten op een Supertje...

vr okt 28, 2005 15:31

Het merendeel van de foto's is nog steeds niet te zien. Bel toch wel erg benieuwd naar de foto's
Hé, ik ineens ook niet meer
- Alfa Spider 3.0 V6 1999 nero
- Giulia Super 2020 nero volcano
Bertone modellen verzamelaar.

Gebruikersavatar
rjfschmitz
Full Member
Full Member
Berichten: 260
Lid geworden op: wo sep 14, 2005 08:43
Locatie: Linne

RE: Tien jaar wachten op een Supertje...

vr okt 28, 2005 15:55

Hallo,

In relatie tot het wel/niet verschijnen van de foto´s: volgens mij zit er op de ruimte waarop ik ze plaats een soort van buffer. Bijvoorbeeld, door tien verschillende ip-adressen op 1 dag te raadplegen... Daardoor zien sommige mensen ze wel of juist niet. Ben nog aan het zoeken naar een goed adres waar ik probleemloos foto´s kan uploaden. Heb laatst een paar links uitgeprobeerd die iemand hier op het forum had gepost, maar dat was niet echt wat ik ervan verwachtte.

Over Matula: ach ja, het was idd Ein Fall für Zwei. Inmiddels heb ik mezelf kunnen vergeven dat ik twee Duitse krimi´s door elkaar haalde...

Groeten,
Robin
Geïnfecteerd door een Alfa 33 1.3s (1989), daarna chronisch verslaafd aan een rode Giulia Super 1600 (1971 - Scheurijzer) en nu onder permanente behandeling voor het rijden in een Bianco Spino 2-liter Juul (1976 - Reesijzer).

Gebruikersavatar
jaben
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 869
Lid geworden op: di dec 28, 2004 12:41
Locatie: Leiden
Contacteer: Website

RE: Tien jaar wachten op een Supertje...

vr okt 28, 2005 17:19

inderdaad ik zie ze nu wel!!!!

Errrrrrrrug mooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alfetta QO TS (project)
www.jorisaben.nl
www.happyheads.nl
Afbeelding

Gebruikersavatar
rjfschmitz
Full Member
Full Member
Berichten: 260
Lid geworden op: wo sep 14, 2005 08:43
Locatie: Linne

RE: Tien jaar wachten op een Supertje...

za okt 29, 2005 11:15

Dank u, dank u. De glans op de foto's was het resultaat van een middagje waxen en polijsten. De glans gaat er nu een beetje vanaf, maar in een veel langzamer tempo dan ik had verwacht en dat is erg mooi. Die rode lak is een beetje een probleemlak. Zon, dauw en vogelpoep versnellen het 'vlek-' en 'dof-'proces aanzienlijk, geloof ik.

Verder heb ik goed nagedacht de afgelopen week en is de voorbumper weer gewoon gemonteerd. Staat toch beter zo. En ik heb ook de wijze raad opgevolgd om een zekering tussen de stroomdraad tussen de accu en de radio te plaatsen. Ik kan weer met een gerust hart slapen...
Geïnfecteerd door een Alfa 33 1.3s (1989), daarna chronisch verslaafd aan een rode Giulia Super 1600 (1971 - Scheurijzer) en nu onder permanente behandeling voor het rijden in een Bianco Spino 2-liter Juul (1976 - Reesijzer).

Gebruikersavatar
Carabinieri
Full Member
Full Member
Berichten: 473
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 11:45

Re: RE: Tien jaar wachten op een Supertje...

zo okt 30, 2005 01:16

De hoge voorbumper vindt ik nu juist zo fraai omdat de carterbeschermer lekker in het zicht zit, Een de bumpersteunen mooi naar onderen toe doorlopen.

Een juul zonder bumpers is heel mooi als ie er verder ook ruig uitziet. (Gekleurde neus vette wielen etc. Anders is het gewoon jammer.
Vandaar dat die bij jouw zo mooi geel is. :biggrin: :wink:

Afbeelding
Verder heb ik goed nagedacht de afgelopen week en is de voorbumper weer gewoon gemonteerd. Staat toch beter zo.
:thumbs:

Gebruikersavatar
@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5998
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:09
Locatie: Nabij Friesland
Contacteer: Website

RE: Tien jaar wachten op een Supertje...

zo okt 30, 2005 09:25

Als het maar niet TE geel wordt...:biggrin:
Afbeelding
:blue_lol: :wink:
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

Gebruikersavatar
rjfschmitz
Full Member
Full Member
Berichten: 260
Lid geworden op: wo sep 14, 2005 08:43
Locatie: Linne

RE: Tien jaar wachten op een Supertje...

zo okt 30, 2005 13:49

carterbeschermer wil ik er ook nog onder (alleen geen gele, sorry). Hoe is het gesteld met over drempels gaan na montage? Natuurlijk is het daar voor bescherming, maar het wordt daar dan ook 3 a 4 centimeter lager schat ik. Makkelijk zelf te monteren?
Geïnfecteerd door een Alfa 33 1.3s (1989), daarna chronisch verslaafd aan een rode Giulia Super 1600 (1971 - Scheurijzer) en nu onder permanente behandeling voor het rijden in een Bianco Spino 2-liter Juul (1976 - Reesijzer).

Gebruikersavatar
@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5998
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:09
Locatie: Nabij Friesland
Contacteer: Website

RE: Tien jaar wachten op een Supertje...

zo okt 30, 2005 14:07

Voorzijde is 30 mm verlaagd, maar wel met bilsteins, dus lekker hard voor. drempel gaat prima, asl je ze maar met enig beleid naderd. (Niet kort voor de drempel vol in de remmens dus, want dan raak je zelfs met een RR de drempel :wink: )
Monteren gaat vrij eenvoudig. Voorzijde twee langere bouten in de bestaande stabi bevestiging en achter twee forse strippen gebruiken om hem op de lasnaad van je voorwielophanging vast te klemmen. (Ik zou daar zelf geen gaten in boren)
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

Terug naar “Projecten”