Het gaat om deze 75: http://www.alfaclub.nl/phpbb/viewtopic.php?t=4940
Zoals in de advertentie al aangegeven was zit er hier en daar wat roest. Eigenlijk zou ik er liever eerst wat langer in rijden voor hier aan te beginnen, maar rondrijden zónder spatbordverbreder en mét gat is dan toch ook zo'n ro(es)tgezicht.
De spatbordverbreder was er al af, de achterbumper nu ook:
De twee gaten spreken voor zich, de grote roestplek achter de bumper valt hopelijk mee. Waarschijnlijk is dit alleen oppervlakkig, maar dat hebben we nog niet goed bekeken.
Vanaf de linkerkant ziet het er beter uit:
In deze wielkast begint het wel, in het hoekje onderaan bij de achterdeur, maar dit plekje moet nog even wachten voor hij aan de beurt komt.
Waar het ook begint is in de wielkasten; achter de plastic binnenschermen, tegen de veren aan. Ook hier is het rechts erger als links.
Ook in de kofferbak zitten twee gaten, eentje in de hoek rechts tegen de achterkant aan(boven de tank, die er nu dus ook uit moet), deze gaat nu ook gelijk dicht gemaakt worden. En een ander in de reservewielbak, deze moet dan weer even wachten.
Hiervan ben ik vergeten foto's te maken

Voor de rest ziet het er goed uit, het is eigenlijk alleen de achterkant die wat rottig is. De 'watervangbak' onder de voorruit is zo goed als perfect, net als de bodem voor zover ik tot nu toe heb kunnen zien. Ook de rechterdorpel lijkt keurig:
Hopelijk duurt het niet te lang voor er nieuws is en dan komen er ook nieuwe foto's.