Gebruikersavatar
stephen
Guru
Guru
Berichten: 1764
Lid geworden op: ma jan 09, 2006 20:21
Locatie: warmenhuizen

GTV TS 1977

zo mei 16, 2010 00:38

heb vorig jaar een GTV 1977 gekocht en deze klaargestoomd en van de winter mee gereden, staat nu tijdelijk in de zomerstalling zeg maar.
kon hier nog geen topic over hem vinden ( ws. vergeten), dus plaats hier ook maar het e.e.a. zoals al op Alfetta forum staat :wink:

de nieuwe aanwinst een groen metalic GTV van 1977 import uit Italy 1995

ik ben er zeer blij mee, de auto is bijna in concours staat, super nette carrosserie met maar een paar kleine plekjes :cool: interieur redelijk maar is minder belangrijk voor mij
technisch een 2.0 Twin Spark wat nog afgebouwd moet worden
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

laatst de motorkap even geplaatst, kon deze niet dicht :evil:
klep kwam tegen klepdeksel aan, heb haak om de kap open te houden weggehaald net als die gebogen veerstang + een beetje van klepdeksel geveild en nu kan ze dicht :cool:

kon ik de GTV eindelijk eens compleet zien

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

helaas geen tijd om er echt aan te beginnen, maar krijg er wel al zin in, want ze is toch wel mooi, ook al ben ik meer een sedan man :wink:

laatst de motorkap even geplaatst, kon deze niet dicht :evil:
klep kwam tegen klepdeksel aan, heb haak om de kap open te houden weggehaald net als die gebogen veerstang + een beetje van klepdeksel geveild en nu kan ze dicht :cool:

kon ik de GTV eindelijk eens compleet zien

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

helaas geen tijd om er echt aan te beginnen, maar krijg er wel al zin in, want ze is toch wel mooi, ook al ben ik meer een sedan man :wink:


dacht ik dat ze alle versnellingen pakte, blijkt bij testrijden 1&2 niet ingeschakeld te worden, met iets links en midden bediende ik dus steeds 3&4 :twisted:

dus de brug op stang eronder uit en weer aan het aanpassen,
Afbeelding
maar nu heb ik ze dus wel allemaal, dus gelijk even testgereden op het industrieterrein op nat wegdek en ze drift gelijkmatig naar buiten dus de LSD v/d TS-bak doet ook nog wat :cool:

nu gauw in bad want was nog maar net koortsvrij dus de spiertjes in de nek plagen me :evil:

het instappen valt me wel tegen, stoel in laagste stand , en als je niet oplet stoot je je hoofd :evil:

vandaag wat met bedrading aan het stoeien geweest :wink:

bedrading van het alarm verwijderd, waarvoor het dashbord verwijderd moest worden :evil: alles zat netjes weggewerkt en opgebonden.
alle draden naar de deur/klepcontacten verwijderd, al met al aardig wat bedrading verwijderd en weer org. aangesloten.

tevens bedrading t.b.v km-teller van onder achterbank naar voren getrokken en aangesloten op de km-teller +extra geschakeld voeding draadje en massa kabel aangesloten, even de auto opgekrikt om te testen en Voila de teller werkt nu :cool:

nu is het kwestie van doorvoergaten dichten ,middenconsole plaatsen bekleding vastzetten en dan APK klaarmaken en zien of we verder nog wat tegenkomen :wink:

in ieder geval weer een stapje verder, en dus alvast maar eens achter een extra verzekering aangaan

vandaag wat met bedrading aan het stoeien geweest :wink:

bedrading van het alarm verwijderd, waarvoor het dashbord verwijderd moest worden :evil: alles zat netjes weggewerkt en opgebonden.
alle draden naar de deur/klepcontacten verwijderd, al met al aardig wat bedrading verwijderd en weer org. aangesloten.

tevens bedrading t.b.v km-teller van onder achterbank naar voren getrokken en aangesloten op de km-teller +extra geschakeld voeding draadje en massa kabel aangesloten, even de auto opgekrikt om te testen en Voila de teller werkt nu :cool:

nu is het kwestie van doorvoergaten dichten ,middenconsole plaatsen bekleding vastzetten en dan APK klaarmaken en zien of we verder nog wat tegenkomen :wink:

in ieder geval weer een stapje verder, en dus alvast maar eens achter een extra verzekering aangaan

kleine update & fotootjes :wink:

daar de radiator lekte, deze toch maar vervangen door een VW passat (zelfde als enkele golf 1&2&3 schijnt))exemplaar, met beide aansluitingen aan de rechterzijde sommige VW's hebben ze links :roll:

aangepast door de orginele radiator op te offeren(heb er nog 1 reserve)en de onderste montage beugel aan te passen met een dikke strip, waar de VW radiator in schuift :wink:

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

en hoe het ruitesproeierreservoir zit, aangepast met een deuk erin zodat deze naast reservoir stuurbekrachtiging past, niet de mooiste , maar wel de makkelijkste, om dat reservoir al aangepast was

Afbeelding

en eerste maal zelfstandig van de brug af rijden, vorige maand
ofzo :grin:

Afbeelding

zal eens een spuitbusje matzwart halen, om de louvres wat minder in het oog springend te maken :cool:

moest alleen 1 v/d bobines verplaatsen, dus moet nu even een langere verdelerkabel maken, en nog een overloop slang inkorten en verleggen

vanmorgen de GTV naar de garage gebracht voor de APK, eerst pad voor de loods beetje sneeuwvrijmaken en toen gebracht

Afbeelding

wordt ik net gebeld, alles goed , behalve CO van 9,% :shock: en dat voor een 2.0TS met injectie.
mag 4,5 wezen voor de GTV, maar stellen aan de potmeter bij de luchtmeter gaf geen respons vlg. de garage.
Nu:
Giulietta Berlina TI 1960
Giulia 2000 Ti '70
Berlina 1750 TwinSpark '71
Giulia 1750 super '72
Alfetta 1.6 '76 1.8 Turbo
75 T.S. 1.8 Turbo
75 1.8 ie 1990

non alfa
vw spijlbus '64-2.0
vw variant 1972 2.0
scarb 5082

Gebruikersavatar
stephen
Guru
Guru
Berichten: 1764
Lid geworden op: ma jan 09, 2006 20:21
Locatie: warmenhuizen

RE: GTV TS 1977

zo mei 16, 2010 00:48

vervolg
zal na het weekend, ws. woensdag e.e.a. eens gaan checken zover mogelijk :wink:

extra plaatjes
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

vandaag even bezig geweest om wat aan het hoge CO te doen, was 9,5% :oops:

rijtje wat gedaan
-stellen bij LMM maakt niets uit
-op zoek naar emissieblokje bij motormanagement, maar zat er niet, dus kan het niet zijn
-temp.schakelaar, reageert koud pittig op lostrekken, en wanneer warm reageert deze nauwelijks, dus die doet iig. ook iets
-carterventilatieslang na LMM losgekoppeld zakt van 9,5% naar 6,5% dus ook niet de grote boosdoener
-brandstofdruk 2,5 Bar en wanneer vacuumslang los 3 bar, dus drukregelaar doet ook zijn werk
-lek gecreeerd op inlaathuis en daarmee omlaag gebracht naar 0,5% en toen met LMM stelschroef naar 2,25% gesteld

verdiend helaas niet de schoonheidsprijs deze oplossing, maar is nu wel APK goedgekeurd :cool:

vanavond eens checken of er een lambdasonde geplaatst is, eigenlijk nog niet op gelet :?

als ik me ga vervelen, zal ik gasklephuis en LMM eens demonteren/schoonmaken en nalopen want het zint me niet echt

nu nog thermostaathuis controleren, want radiator werd niet warm.
vanavond maar eens doen en dan kan de GTV lekker buiten spelen :wink:
Afbeelding

moet zeggen, dat de GTV best wel prettig rijdt & praktisch is :cool:
heb de hoedenplank verzaagd zodat deze net over de GTV6 tank valt, en heb nu een mooie plaats voor de hond (heb nog een extra dichte en 1 met speakergaten voor reserve)

alleen zijn 5e versnelling is nog even wat zoeken, dus moet nog wat nastellen als de temperatuur wat beter wordt

ben alleen nog maar over binnenwegen geweest, maar de gang zit er wel in

Afbeelding

moet er wel eerlijksheidhalve bijzeggen dat de km-teller voor geen meter klopt :lol:
als ik +/- 50 rijdt geeft hij al 150 aan , en gaat niet verder dan 190 :twisted:
combinatie GTV6 teller met 75TS opnemer&kastje geeft geen goed resultaat.

wat vrolijkers :lol: vandaag naar nieuwjaarsreceptie SCARB geweest met Jurian/martijn &Brolli, was eerste echte snelweg rit voor de GTV, en die heeft ze goed doorstaan,en is mij goed bevallen :cool:
alleen op moment van naar huis gaan, wilde het dimlicht niet meer aan , alleen nog in de stand seinen, dus nu een beetje stijve Linker middelvinger.

wegen waren goed te berijden, alleen vanaf Alkmaar en dan omhoog werd het minder, toch vreemd, normaal hebben wij aan de kust het minste last dat er overal sneeuw blijft liggen :shock:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding


moet zeggen dat het Alfetta gehalte erg laag was ik met de GTV en een matzwarte sedan(de ex.Brolli), sowieso meest FWD versies
Nu:
Giulietta Berlina TI 1960
Giulia 2000 Ti '70
Berlina 1750 TwinSpark '71
Giulia 1750 super '72
Alfetta 1.6 '76 1.8 Turbo
75 T.S. 1.8 Turbo
75 1.8 ie 1990

non alfa
vw spijlbus '64-2.0
vw variant 1972 2.0
scarb 5082

Gebruikersavatar
stephen
Guru
Guru
Berichten: 1764
Lid geworden op: ma jan 09, 2006 20:21
Locatie: warmenhuizen

RE: GTV TS 1977

zo mei 16, 2010 00:58

vervolg
vandaag even met lichtschakelaar bezig geweest, maar wilde het echt niet meer doen, gaf op een gegeven moment zelfs rooksignalen :? dus moest vervangen worden.

nu wilde de vorige keer dat ik het probeerde het stuur ook al niet los, maar had gehoopt dat de kruipolie zijn werk zou doen maar helaas, het hulpstukje wat ik gemaakt had en bij de sedan fijn werkte is nu zelfs verbogen :evil: dus toen maar achterkant van stuur het plasic gesloopt en er een poelietrekker op gezet en na wat vervormingen van het stuur en klappen met de hamer kwam het stuur toch nog los.
het stuur kan in de container, niet erg, want de rand was toch al vergaan, maar de nw. claxon schakelaars zet ik wel op het oude stuur v/d sedan wat nog ergens ligt :wink:

gelukkig had ik in de loods nog een schakelaar aan een kabelboom gevonden, dus die moest er maar in.
je moet de kabel naar de zekering kast trekken, dus was wat meer werk als gedacht, maar nu werkt de verlichting weer zoals het hoort.

hierbij foto van het andere stuurtje wat geplaatst is, vind hetzelf wel aardig :cool:
moet wel nog een claxondop scoren, want dat is nog een aanfliting natuurlijk.

Afbeelding
Afbeelding
gister de GTV pekelvrij gewassen, en blonk weer mooi, MAAR spiegels leken wat aangetast :evil:

net even gepoetst, en zitten er nu al chroomblazen op :oops:

wat een kl##e kwaliteit zeg, spiegels zijn imitatie, en zitten nu 3 weken op de auto.

gelijk de spiegels van de Giulia bekeken, en daar is het ook al begonnen.

spiegels v/d Giulia had ik zelf gekocht, en de spiegels van de GTV zaten nieuw in doos bij de GTV, kwaliteit is nog ergen dan het Taiwan spul wat je voor VW's kan kopen.

moet dus maar kijken of ik een keer tegen goede aanloop, heb voor de GTV nog wel de linker orginele maar dat is geen ronde en dat vind ik eigenlijk wel wat hebben.

iemand goede ervaringen met wat beters??

op foto slecht te zien natuurlijk

Afbeelding

gister een beetje met tellers bezig geweest, ging niet vanzelf :twisted:
wilde eerst van de GTV6 teller alleen het printje wisselen, maar dit gaf niet het gewenste reultaat,dus uiteindelijk het printje en achterdeel overgezet op de GTV6 teller en weer in elkaar geflanst, morgen maar eens proberen of dit nu wel werkt :twisted:

wat een gepiel om alles passend te krijgen

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

vandaag rondje gereden en in principe werkt het, alleen de naald danst tot 30km/h en geeft denk wat weinig aan, naald leek al wat zwaar te lopen, dus zal hem later nog eens uit elkaar halen mocht het niet beter worden
kwam er dus achter dat er nog geen km's geteld worden :twisted:

de kunstof tussentanwieltjes, die iig. bij de 75TS deelbaar zijn moeten dus ook voor de helft of geheel uitgewisseld worden.
dus v/d week haal ik hem wel weer uit elkaar, wordt er al handig in :wink:

snelheidmeter werkt op zich wel goed :cool:

had er al een beetje tabac van, maar vanochtend toch nog maar een keer de teller uit elkaar, om dat er geen afstand gemeten werd :twisted:

had alle variaties al geprobeerd vlg. mij zelfs cpl 75 tellerwerk.

nu het rondseltje wat in het electrische gedeelte zit maar eens bekeken, en deze draaide niet mee als het magneetwieltje draaide.
gelijk maar gewisseld met rondseltje van GTV6 en dus ook de verbindingronseltjes& tellerwerk van GTV6 op 75 aandrijving gezet
en nu wordt er ook weer afstand gemeten zowel dagteller als totaalteller :wink:

ondertussen een heel gedoe geweest, maar goed, het werkt :cool:

moet dit nu voor de Sedan ook nog eens doen als daar de TS achteras/bak ondergaat

eigenlijk heel simpel, zoals het bij mij nu zit.

Editbeide tellers merk Veglia
van een 75 TS gebruikt

-versnellingsbak cpl. met zender
-schakelstang/isostatisch geheel/schakelpook
-het kastje vanonder de achterbank, en de bedrading naar bak en naar voren toe
-tellerbak van 75TS voor de snelheidsmeter

teller van je GTV hoeft niet perse van GTV6 vlg. mij

teller van GTV gebruik je platic tellerwerk + verbindingrondseltjes +het rondseltje uit het metalenaandrijving waar eerst je kabel aan zat

teller van 75 gebruik je
-electrische aandrijving met bijbehorend printje.
-ik heb metalen huisje met stangetje waar je naald opkomt ook hiervan gebruikt, alleen moet je dan een stukje plastic wegsnijden omdat dit anders aanloopt in behuizing.
-verwijder uit de electrische aandrijving het rondseltje en plaats hierin die v/d GTV

en monteer 75 aandrijving nu met rondseltjes van gtv op gtv tellerwerk

witte stekker op printje met de draden die bij de 75 op tellerbak gemonteerd waren sluit je aan op de auto waardoor je deze nog gewoon kunt loskoppelen omdat er een wit stekkertje op het printje zit

uit dash
12V geschakeld door contact op rood
en massa op zwart

voeding vanuit printje naar kastje onder A.bank
signaaldraad van kastje naar printje
laatste 2 draden zijn gelijk met demontage uit de 75 donor getrokken en daar op aangesloten
kleur geel&wit van printstekker komen dan op orginele bruin & zwart/paarsvanuit kastje, exact wat op wat zal ik nog eens moeten kijken/demonteren, want vergeten op te schrijven en alweer vergeten :?

oh ja, moet wel je GTV tellerbak het een en ander weghalen om het geheel passend te krijgen, en hierbij een paar printbanen die vervallen van bedrading voorzie
ff een paar plaatjes :cool:
verder doet ze het gewoon goed

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


tot zover het meeste wat gedaan is :wink:

moet nog wat kleine zaken afmonteren, maar vanwege tijdgebrek niet aan toe gekomen, en staat nu in stalling.
rijd nu toch meer met de andere Alfa's :wink:
Nu:
Giulietta Berlina TI 1960
Giulia 2000 Ti '70
Berlina 1750 TwinSpark '71
Giulia 1750 super '72
Alfetta 1.6 '76 1.8 Turbo
75 T.S. 1.8 Turbo
75 1.8 ie 1990

non alfa
vw spijlbus '64-2.0
vw variant 1972 2.0
scarb 5082

Peternijmegen
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 557
Lid geworden op: ma apr 16, 2007 19:58
Locatie: Nijmegen
Contacteer: Website

RE: GTV TS 1977

di mei 18, 2010 20:58

Wat een gave bak zeg.
Heel erg mooi.

Gr. Peter
www.nimega100miglia.nl

Komt het vandaag niet komt het morgen, maar komen zal het er.

_Pieter_
Guru
Guru
Berichten: 1514
Lid geworden op: do mar 31, 2005 21:57
Locatie: Leidschendam

RE: GTV TS 1977

do mei 20, 2010 12:00

Mooie auto en een plaatje om te zien, maar om m mooi te houden zou ik m absoluut niet in de pekel laten rijden.

in Italie gaat het allemaal goed, daar komt een laagje vliegroest in de holle ruimtes die door het geringe aanbod van vocht icm veel droge hitte slechts heel langzaam verder vordert tot iets wat je aan de buitenkant gaat zien. Maar roest is nu al overal aanwezig waar je het niet kan zien, hoe mooi ie ook staat te glimmen.

Deze auto's roesten echt waanzinnig hard, op veel plaatsen zitten onbereikbare naden met dubbel plaatwerk waar vocht icm met pekel in gaat zitten en zich snel naar buiten vreet. Dit komt ook door de waterafvoer die dramatisch slecht geregeld is waardoor roestgaten onder je parafan, achterin in je kokerbalken, onder je voorschermen en in je achterklep een kwestie van tijd zijn.

Kijk maar eens bij de Alfachirug zijn GTV6 en dan zie je wat er bij jou nu in voorbereiding is... Ik heb ook een GTV van '79 van dichtbij meegemaakt ;-) en het is werkelijk kommer en kwel tenzij je roestpreventie zeer serieus gaat nemen. Mijn GTV had precies dezelfde roest, alleen was mijn achterklep minder geneigd tot lekkage waardoor het achterscherm en kofferbakbodem nog enigszins gespaard zijn gebleven. Voor de rest was het een lappendeken van herstelpunten, en ook bleek de hele auto structureel verzwakt door onzichtbare roest tussen bijna alle dubbele puntlasnaden.

Maar ik neem aan dat een bezoek aan de dinotrol behandelaars in de planning staat? Of is dit in Italie al grondig gedaan?

Succes met deze mooie Alfa!
Groet, Pieter
SCARB # 4710

Gebruikersavatar
stephen
Guru
Guru
Berichten: 1764
Lid geworden op: ma jan 09, 2006 20:21
Locatie: warmenhuizen

RE: GTV TS 1977

do mei 20, 2010 13:16

thanks voor de complimenten heren

hoi Pieter

weet dat je je race GTV hebt gehad, was een leuk project om te volgen, dieGTV bij Yuri heeft bij mij interesse in de GTV gewekt :wink:
en die heb jezelf ook niet gespaart

deze GTV is nog ongelast op een stukje van 2x2cm in de bodem bij bestuurder na , weet niet waarom er daar een stukje in zit ?
verder op achterpaneel een plekje, en verder niets kunnen vinden, dus hoop dat deze het nog een jaar of 3 a 4 uithoudt 8)
voor mij best of both world's, :driving: 75TS in 1e serie GTV jasje

1 kant misschien zonde, omdat er weinig echt harde GTV's zijn , maar aan de andere kant, als ik er een paar jaar plezier van heb, is dat me meer waard dan dat ik haar 15 jaar in de stalling koester en er maar een paar keer per jaar mee rijd/geniet.
en zouden ze nu nog veel geld waard zijn, zou ik het ws. zonde vinden en haar van de hand doen voor een ander speeltje, maar er worden laatste tijd GTV's aangeboden voor prijzen waar ik haar absoluut niet voor wegdoe.

heb haar gister uit de stalling gehaald, omdat ik door overbelasting nek met werken, nu weer even de stuurbekrachtiging goed kan gebruiken, dus als het gaat, ga ik morgen met haar een weekendje naar Belgie , weer goed voor een kleine 1000km genieten ws. 8)


als ik in mijn Giulia TI geen staande pedalen had, had ik daar stuurbekrachtiging van een spider in willen zetten
Nu:
Giulietta Berlina TI 1960
Giulia 2000 Ti '70
Berlina 1750 TwinSpark '71
Giulia 1750 super '72
Alfetta 1.6 '76 1.8 Turbo
75 T.S. 1.8 Turbo
75 1.8 ie 1990

non alfa
vw spijlbus '64-2.0
vw variant 1972 2.0
scarb 5082

_Pieter_
Guru
Guru
Berichten: 1514
Lid geworden op: do mar 31, 2005 21:57
Locatie: Leidschendam

RE: GTV TS 1977

do mei 20, 2010 13:34

Klopt helemaal, je moet er van genieten, daar zijn ze voor gemaakt.
Maar als je m het gehele jaar door wil gaan gebruiken zou ik wel investeren in een dinitrol behandeling, dat gaat zich dubbel en dwars terug betalen.

Een plekje bij de bestuurder kan onschuldig zijn, maar het kan ook dat de parafan al lek is en er water naar binnen loopt, wat dan onder het tapijt verder gaat werken op je bodemplaat.

Zie voor een opengewerkte versie hieronder: (c) alfachirurg
Afbeelding

Voorkomen is beter dan genezen, de ingrepen die je moet doen om bij deze roest te komen liegen er niet om.
Succes met je mooie GTV!
Groet, Pieter
SCARB # 4710

Gebruikersavatar
stephen
Guru
Guru
Berichten: 1764
Lid geworden op: ma jan 09, 2006 20:21
Locatie: warmenhuizen

RE: GTV TS 1977

do mei 20, 2010 14:23

tapijt is gelukkig altijd droog, heb alleen helaas wat lekkage via achterraamrubber, moet deze eens opnieuw demonteren en met elastisch blijvende kit herplaatsen.

topic van Alfa chirurg had ik al doorgelezen, is wel schrikken wat je allemaal tegen kunt komen :?
weet nog dat ik net mijn rijbewijs had 1985, toen had een kennis van me al een GTV waar de roest overal naar buiten kwam :schrik:

had daarom ook nooit verwacht er zelf nog eens een te bezitten, maar deze kwam op mijn pad en was voor mij toen onweerstaanbaar :wink:

net als in 1989, toen ik voor iemand al raamstijlen moest lassen van een 1985 sud QV :shock:

heb meer vertrouwen qua plaatwerk in de Alfa's tot 1972, alleen de trans-axles hebben gewoon wat extra's qua rij kwaliteiten :wink:
Nu:
Giulietta Berlina TI 1960
Giulia 2000 Ti '70
Berlina 1750 TwinSpark '71
Giulia 1750 super '72
Alfetta 1.6 '76 1.8 Turbo
75 T.S. 1.8 Turbo
75 1.8 ie 1990

non alfa
vw spijlbus '64-2.0
vw variant 1972 2.0
scarb 5082

Gebruikersavatar
stephen
Guru
Guru
Berichten: 1764
Lid geworden op: ma jan 09, 2006 20:21
Locatie: warmenhuizen

RE: GTV TS 1977

wo sep 15, 2010 21:00

hier een paar plaatjes na montage gtv6 torsies :cool:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


staat erg goed al zeg ik het zelf, en rijdt ook lekkerder in bochten :mrgreen:
Nu:
Giulietta Berlina TI 1960
Giulia 2000 Ti '70
Berlina 1750 TwinSpark '71
Giulia 1750 super '72
Alfetta 1.6 '76 1.8 Turbo
75 T.S. 1.8 Turbo
75 1.8 ie 1990

non alfa
vw spijlbus '64-2.0
vw variant 1972 2.0
scarb 5082

Gebruikersavatar
Jurian
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2477
Lid geworden op: wo mei 09, 2007 01:34
Locatie: Heerhugowaard

RE: GTV TS 1977

do sep 16, 2010 12:47

Heb je m ook gelijk een stuk lager gelegd of lijkt dat zo ?
"It's a 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark and we're wearing sunglasses ..." 8)

recaro24v
Member
Member
Berichten: 217
Lid geworden op: za jan 07, 2006 16:03
Locatie: Amstelveen

Re: RE: GTV TS 1977

do sep 16, 2010 15:15

Afbeelding

Hé Stephen, zoek je ze uit op kenteken :lol:

gr.
Rinze
Alfa 75. Preparata per vincere
---------------------------------------------
Nu:
Alfaloos

Gehad:
Alfa 75 3.0 V6 24v 1990
Alfa 164 T-spark 1989
Alfa Sud Sprint 1978
Alfa Giulia 1300 ti 1969

SCARB3200

Gebruikersavatar
stephen
Guru
Guru
Berichten: 1764
Lid geworden op: ma jan 09, 2006 20:21
Locatie: warmenhuizen

RE: GTV TS 1977

do sep 16, 2010 21:07

@Jur - is idd. een tandje aa de voorzijde gezakt , gewoon omdat dat lekker staat, en had het spul toch los liggen :wink:

Rinze- kentekens idd wel wat toevallig , maar de sedan gekocht om de TS met carb's, en de GTV toevallig juiste motor en onderstel, maar vooral omdat ik deze erg mooi vind, ook al blijft de sedan leuker :driving:
Nu:
Giulietta Berlina TI 1960
Giulia 2000 Ti '70
Berlina 1750 TwinSpark '71
Giulia 1750 super '72
Alfetta 1.6 '76 1.8 Turbo
75 T.S. 1.8 Turbo
75 1.8 ie 1990

non alfa
vw spijlbus '64-2.0
vw variant 1972 2.0
scarb 5082

Gebruikersavatar
Jurian
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2477
Lid geworden op: wo mei 09, 2007 01:34
Locatie: Heerhugowaard

Re: RE: GTV TS 1977

do sep 16, 2010 21:51

@Jur - is idd. een tandje aa de voorzijde gezakt , gewoon omdat dat lekker staat, en had het spul toch los liggen :wink:

Rinze- kentekens idd wel wat toevallig , maar de sedan gekocht om de TS met carb's, en de GTV toevallig juiste motor en onderstel, maar vooral omdat ik deze erg mooi vind, ook al blijft de sedan leuker :driving:
Nouhou t staat idd lekker. :wink:
"It's a 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark and we're wearing sunglasses ..." 8)

Gebruikersavatar
Huib
Guru
Guru
Berichten: 1019
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 09:52
Locatie: Westland

Re: RE: GTV TS 1977

vr sep 17, 2010 08:51

Hé Stephen, zoek je ze uit op kenteken :lol:
Alle geimporteerde klassiekers tussen '74 en '78 krijgen een YA of YB kenteken dus het iets minder toevallig dan het lijkt.
33 Blue 16v carbs '89
Land Rover 109 300tdi '72
Audi A3 Sportback Quattro '14
BMW 325i touring '07

gehad:
een hele berg 33's type 1/ 2/ 3, GT1600 junior OMGWTF, Giulia Super 1750

Terug naar “Projecten”