Pagina 1 van 1
Thomas's GTV6
Geplaatst: za okt 03, 2009 09:46
door Thomas
RE: Thomas's GTV6
Geplaatst: za okt 03, 2009 15:47
door hoornstra
Zeker de moeite waard zo te zien op de foto's, maar hoe kom je nu aan een gat op het dak?

RE: Thomas's GTV6
Geplaatst: za okt 03, 2009 16:54
door peppe
Gaatje? gat? LOOK zul je bedoelen
Wat een gekke plek. Altijd wat met die 6-en....
Zo in het zwart oogt ze zeer laag en slank.
Erg mooi.
Succes met de plannen.
RE: Thomas's GTV6
Geplaatst: za okt 03, 2009 18:38
door HanRomeo
Dat gat in het dak heb ik nog nooit gezien bij een gtv zelfs niet bij gtv's die in staat van ontbinding zijn.
Vind ik heel raar mss ooit iets met gebeurt, iets opgevallen ofzo ?
RE: Thomas's GTV6
Geplaatst: za okt 03, 2009 21:28
door jeroen75
Hee Thomas! weer terug in H'dam? Ik ben benieuwd hoe hij wordt! (en met mij nog wat h'dammers

)
RE: Thomas's GTV6
Geplaatst: zo okt 04, 2009 14:01
door lemarc
Gat in het dak komt wel vaker voor bij de gtv. Heb er al diverse door de handen gehad met dit probleem. Mocht je van dit gat af willen , en direkt ook van dat hele grote rechthoekig gat, dan heb ik nog wel een compleet dak voor je staan.
RE: Thomas's GTV6
Geplaatst: zo okt 04, 2009 15:49
door esvida
dak vervangen zou ik meteen doen vermeerderd alleen maar de waarde van de auto en je hebt geen dichtgelasst dak dat sunroof is echt een afknapper voor de hele auto.
RE: Thomas's GTV6
Geplaatst: ma okt 05, 2009 08:56
door GTV42.0
Ik heb nog wel een goed dak.Kan het zijn dat de roestplek op het dak komt door het dakraam?
Doe maar even een berichtje als je belangstelling hebt bij het dak.
RE: Thomas's GTV6
Geplaatst: di okt 06, 2009 11:39
door KAS
Ik heb ze vroeger wel es gezien bij de A Garage in Groningen in deze staat. Overal enorme roestblaren. En ook op die dakrand. A en C stijl compleet verrot.
Overigens, wel apart, zo`n 82er GTV met een kenteken uit 1986. Zelfs eerste toelating spreekt van 1982. Terwijl een P nummer toch echt uit 1986 is.
Ik hoop dat de restauratie meevalt.
Re: RE: Thomas's GTV6
Geplaatst: di okt 06, 2009 12:41
door Kurp
Overigens, wel apart, zo`n 82er GTV met een kenteken uit 1986. Zelfs eerste toelating spreekt van 1982. Terwijl een P nummer toch echt uit 1986 is.
Ik hoop dat de restauratie meevalt.
Vroeger kreeg je een nieuw nummer als je papieren niet meer compleet waren bij verkoop. Mijn 1e sprint uit 1981 had ook een kenteken uit 1986.
Of hij is geimporteerd in 1986.
RE: Thomas's GTV6
Geplaatst: wo okt 07, 2009 07:26
door Thomas
@ jeroen: hey jongen, ja is was weer even in H'dam. Ben nu weer terug in Singapore want zit op project hier tot volgend jaar september. Kom om de 3 maanden 2 weken terug dus veel tijd heb ik niet om die zelf te doen. Daarom uitbesteden, zal het resultaat ook wel goed doen.
@ all: Gat in het dak was al toen ik hem kocht. Destijds afgeplakt met zwarte tape om het water buiten te houden. Heel de felsnaad is eigenlijk niet goed, de strip die er origineel in hoort zat er niet in zodat het water erin blijft staan. Deze strip heb ik via het forum gekocht en die gaat er in. Ik zal met het bedrijf dat het werk uitvoerd overleggen wat beter is, nieuw dak of opknappen.
Heb gekeken wat een mooi meegespoten elektrisch dak kost maar dat gaat richting de 1000 euro

, dit zwengel dak is inderdaad geen gezicht (zo'n type kost rond de 200 euro).
Het kenteken is voor mij een mysterie. Wel weet ik dat er een 2.8 Gleich blok in heeft gezeten waardoor die misschien in Duitsland geregistreerd heeft gestaan. Het kenteken zegt ook 2.5 liter 4 cilinder, vaaaag.
BTW. weet iemand de kleur code voor dit type zwart? Geen sticker aanwezig. Er staat me iets bij van Nero 602??? Iemand?
RE: Thomas's GTV6
Geplaatst: wo okt 07, 2009 08:50
door alfaqv75
het dak zal ook wel wat meer flexen met een dakraam!
(bij mijn oude 33 was de versteviging tussen de B-stijlen eruit geslepen om het dakraam te kunnen plaatsen

)
RE: Thomas's GTV6
Geplaatst: vr jun 11, 2010 11:33
door GTV42.0
Hoe gaat het met je GTV Thomas?