Ooh wat issie top!
Laswerk? Beeetje. Autootje heeft never in nederland gereden, italiaanse import duuus geen hele vloerdelen of wat dan ook, reparatie plaatje linksachter en een stukje dorpel links, en een paar heeele kleine dingen. Laswerk is reeds door DE berlina guru van benelux gedaan, mijn grote vriend; Rik Zuurbier. Van hem de auto gekocht en echt super leuke spulletjes bij de auto gekregen, gaat dus een leuke berlina worden!
Kleur? Wit!! Binnenkanten hoop ik dit weekend te spuiten, buitenkant beetje strak zetten hier en daar, beetje uitdeuken en hup de schuur uit rollen, verf in de spuit en wit maken dat ding!!!
Siegertje geen geld meer omdat ie het zelf doet? Ach... Alfaatjes roesten, en hoe goedkoper de basis is hoe minder ik verlies! Zelf doen zelf doen! Zo houd ik ook beetje geld over voor de gele super die wél super mooi moet worden. Berlina gewoon lekker rij hok voor daily, coole dikke bak, niet de mooiste, wel lekker sturend, en relaxt!
Ik ga effe borrelen met de familie en een happie eten, daarna..... motor eruit!!!! YEAH! ZIN IN! Eindelijk weer lekker aan italiaanse auto's sleutelen..........
Ciaoooooooooooo