Van origine een italiaanse import in Nederland en vervolgens heb ik haar weer naar Belgie geexporteerd.
Aangeschaft met de bedoeling er een hoop kilometers mee te rijden naar trackdays en meetings "Historique"
De Berlina was in een redelijke staat bij aankoop,maar moest eigenlijk in zijn geheel overgespoten worden.
De bodem was nagenoeg perfect en de carrosserie behoefde "cosmetische" laswerken.
het interieur was goed maar is inmiddels vervangen door een betere,net zo als de deurklinkjes.en een mooi origineel Nardi torino stuur.
Ook vond ik nog in mijn bekende schuurtje een period correct schrott 4 punts harnas, gelijk er ook maar ingeschroeft.

Het onderstel heb ik naar eigen idee veranderd en vernieuwd.Bilsteins voor koni rood achter icm met een zelf gemaakte schroefset en een 27 mm rvs stabi voor.
Het uiterlijk van de berlina heb ik naar eigen smaak uitgevoerd.Een stoere look met hier en daar een touch of modern.
De motor moet goed losgereden worden,er zijn door de vorige eigenaren alleen maar korte stukjes mee gereden daarom vertoond de dop zo nu en dan sludge.....
de toekomstige motor ben ik nu aan het bouwen,hierover later meer.
van aanvang standaard tot

de balans opmaken

bij Barend 105 brengen,om te lassen en spuiten

achterpanneeltje gunmetallgrey

De wielen eronder 7 j x 15 met 195/55/15 banden voor et 20 achter et 30 past perfect

klinkjes erop spiegeltje erop gefriemeld

nieuwe deurpaneeltjes er in (thanxs Rik)

Harnasje

Stuurtje

mooie detailfoto

onderstel voor

en alvast achter geplaatst schroefsetje (afgebeeld incl voorsetje)

Ben er nog niet uit wat ik met de voor knipper/stadslichten ga doen de originele berlina steken te ver uit.
Ik denk dat ik de gaten ga gebruiken voor naca ducts en het gaatje ernaast voor een knipperlichtje
zo we kunnen in iedergeval weer rijden en daar bouw je zo`n alfa voor

that`s all folks for now