de auto is gechipt
en heeft een rvs eps uitlaat van voor naar achter

ik heb in de tussen tijd van de auto genoten

ronals gekocht velgen opnieuw laten spuiten
nieuwe banden er gelijk onder
auto is 3 cm verlaagd staat gelijk heel anders!
dat is atdnaard bij een QV meegespoten!!Zo vind ik een 33 echt het mooist!![]()
Ik zou alleen de spiegelvoetjes niet meegespoten hebben, maar dat zal wel een vorige eigenaarskwestie zijn.
heb je goed gedaan dan,want zo'n eps uitlaat is vlgs toch al gauw 1000 euro?overspuiten kost al gauw rond de 2000 euro wat er mij verteld is
en die eps uitlaat zat er onder toen ik hem kocht er zat alleen een orginele kat onder maar eps vervanger zat er bij dus die heb ik er
onder gezet
ha ha ha, me too, me tooLeuke 33, ik heb ook wel eens zitten denken mijn 156 te verruilen voor een 33.
2000 Euro voor spuiten en deukjes weg werken is netjes. ik zou het er voor doen.![]()
Nou zoek ik nog een goed adres in de buurt van rotterdam.
Het is echt nodig, veel kleine schades en een vandalist die mijn dak heeft bewerkt. Maar eerst het geld bij elkaar krijgen. Zal er eens een project entry van maken. tot zover mijn off-topic.weet ook wel een adresje in Rotterdam die voor weinig spuit, stonden ook geregeld op MP met de advertentie dat ze alleen het spuiten voor 750 euro deden
anders heb ik nog wel een ander adresje waar je langs kan rijden, maar eigenlijk moet je gewoon overal langs rijden en een offerte doen...
in zoetermeer heb je er ook een aantal zitten, zou gewoon (als je het echt wilt gaan doen) langs rijden en een offerte laten maken