Giulietta 1.8: Taxatie.
Geplaatst: za jul 05, 2008 19:57
				
				Een tijdje geleden heb ik deze velgen gekocht van een neef van Pieter van Baalen en ik heb ze vandaag ontdaan van de oude P6 banden.. Ze wegen echt bijna niks!  En, ook belangrijk, ze zijn keurig recht! eentje heeft een pietsje hoogte slag maar dat mag geen naam hebben.. Ik ga ze laten stralen en ik denk maar meteen poedercoaten. Spuiten is net zo duur denk ik... De velgen zijn uit 1978!
  En, ook belangrijk, ze zijn keurig recht! eentje heeft een pietsje hoogte slag maar dat mag geen naam hebben.. Ik ga ze laten stralen en ik denk maar meteen poedercoaten. Spuiten is net zo duur denk ik... De velgen zijn uit 1978!







Ik denk dat ik ze grijs laat maken, ipv zilver.. Die oude velgen horen niet "pang" zilver te zijn vind ik... Standaard hoort er 185-65-14 onder (onder de 2.0 dan, ik heb een 1.8...) maar ik ga misschien voor 195-60-14.. Dat deed ik vroeger ook al met mijn oude Giulietta's...
Ik heb dit altijd al een erg mooi model velg gevonden en nu we de Giulietta "old skool" laten horen deze velgen er mooi bij.
Wordt vervolgd!
			 En, ook belangrijk, ze zijn keurig recht! eentje heeft een pietsje hoogte slag maar dat mag geen naam hebben.. Ik ga ze laten stralen en ik denk maar meteen poedercoaten. Spuiten is net zo duur denk ik... De velgen zijn uit 1978!
  En, ook belangrijk, ze zijn keurig recht! eentje heeft een pietsje hoogte slag maar dat mag geen naam hebben.. Ik ga ze laten stralen en ik denk maar meteen poedercoaten. Spuiten is net zo duur denk ik... De velgen zijn uit 1978!






Ik denk dat ik ze grijs laat maken, ipv zilver.. Die oude velgen horen niet "pang" zilver te zijn vind ik... Standaard hoort er 185-65-14 onder (onder de 2.0 dan, ik heb een 1.8...) maar ik ga misschien voor 195-60-14.. Dat deed ik vroeger ook al met mijn oude Giulietta's...
Ik heb dit altijd al een erg mooi model velg gevonden en nu we de Giulietta "old skool" laten horen deze velgen er mooi bij.
Wordt vervolgd!




 Wat is er nu anders aan die Alfetta?
  Wat is er nu anders aan die Alfetta? 
 )
 )
 
 
 
  Dus even een lijstje gemaakt: gereviseerde klauwen komen eraan, nieuwe blokjes liggen klaar en ik ga nog 3 nieuwe rem slangetjes regelen ergens. Het hoesje over de schakelpook onde de auto is kapot, zo ook het hoesje over de gaffel van de koppeling in de bak. Het koppelingshulpcylindertje ziet er erg eng uit dus die vervangen we op voorhand maar, "we zijn dan toch bezig...".
  Dus even een lijstje gemaakt: gereviseerde klauwen komen eraan, nieuwe blokjes liggen klaar en ik ga nog 3 nieuwe rem slangetjes regelen ergens. Het hoesje over de schakelpook onde de auto is kapot, zo ook het hoesje over de gaffel van de koppeling in de bak. Het koppelingshulpcylindertje ziet er erg eng uit dus die vervangen we op voorhand maar, "we zijn dan toch bezig...".  maar ik kon dit goed schoon maken en het was nog zo klein dat dat voorlopig maar even moet zo.. Bij de spruitstukken miste 1 moertje en er zat er eentje los. Al met al scheelt het wel, zeker met de nieuwe ANSA einddemper.
  maar ik kon dit goed schoon maken en het was nog zo klein dat dat voorlopig maar even moet zo.. Bij de spruitstukken miste 1 moertje en er zat er eentje los. Al met al scheelt het wel, zeker met de nieuwe ANSA einddemper. 


 ) dus zodra de remmen goed zijn maken we een afspraak bij de RDW..
 ) dus zodra de remmen goed zijn maken we een afspraak bij de RDW..



