Ik rijd nu ondertussen drie jaar dagelijks in mijn Bertone, met soms maandelijkse intervallen omdat hij dan weer dit mankeert en dan weer dat. ik vond dat ik er de laatste twee jaar erg veel onderhoud aan had. Voor mij was dat reden om er een punt achter te zetten, dat gedoe met nb een vervoersmiddel was ik echt beu. Ik kon er niet meer van slapen en als mensen me vroegen hoe het met die gave auto van me ging dan kon ik er ook niet meer enthousiast over zijn, ik was hem echt goed zat ; Apk regelen en weg ermee. Een auto moet rijden. .
Ondertussen heb ik mij een paar maanden niet om stijgende benzineprijzen druk hoeven maken, die schorsing heeft me echt goed gedaan, geen stress, van het dagelijks racefietsen naar mijn werk ben ik echt enorm opgeknapt, ik voel me prima en ik wil volgend jaar zelfs weer aan een studie beginnen zodat ik effectiever aan mijn werk & hobby bezig kan zijn. Het gaat me goed

Met het goede gevoel groeide ookhet besef dat ik nu de mooiste auto van mijn leven op de oprit heb staan. Ik heb er genoeg tijd voor gehad om over na te denken en ik wil de alfa plotseling graag weer laten rijden. Als ik dan toch 2€ per liter ga betalen dan stop ik die liever in mijn droomauto. De komende 5 jaar zie ik me dus absoluut verbonden aan mijn supergave alfaatje

Dus nu is er wat achterstallig onderhoud dat echt opgelost moet worden, ik hoop dat jullie me af en toe willen helpen. Begrijp wel : de technische kwaliteit is me belangrijker dan het esthetische. Deze alfa moet rijden

zo heb ik een plotselinge breuk bij de bevestiging van de torsiestang : waar begin ik in godsnaam bij zoiets? Wat is er überhaupt aan de hand?

Alfa Romeo GT junior 1300 is nu 2 liter (omgebouwd alfetta blok) Lusso uit 1975