Giulietta project(je)
Geplaatst: za jan 19, 2008 18:41
Vanochtend de Zwiterse Giulietta 2.0 van Toni opgehaald.
Zoals al omschreven is de auto op de beruchte punten nog helemaal hard
.
Technisch is ze ook nog zeer goed
.
Na het vernieuwen van de accu was het meteen starten en lopen
.
De achterste remklauwen zijn vernieuwd en het hele middengedeelte van de uitlaat is nieuw.
Ze rijdt, remt en schakelt verder goed.
Ik heb er een tijdje mee over het indutrieterrein van Gramsbergen rondgereden
, zodat ze ook even lekker warm werd.
De volgende zaken moeten in ieder geval gedaan worden (is hier en daar ook wel op de foto's te zien):
Interieur goed schoonmaken.
RDW-klaar maken.
Er zit alleen een klein gaatje in de einddemper, waardoor ze wat blaast.
Het brandstoffilter zit waarschijnlijk verstopt, want als de auto wat schuin staat (bijv. bij het oprijden op de auto-ambulance) begint ze te pruttelen en slaat dan af.
De carbs moeten goed afgesteld worden, want ze loopt (zelfs bij warme motor) niet stationair (ze gaat na een korte tijd langzamer lopen en slaat dan af).
Op enkele plaatsen is het plaatwerk minder (beide achterschermen , rechts onder het achterlicht , aanhechting B-stijl aan de onderdorpels).
De motorkap is niet de mooiste meer, maar er zit een andere bij
.
Hier een aantal plaatjes van deze bella, want veel mensen zijn natuurlijk nieuwsgierig om welke auto het nu eigenlijk gaat.







Zoals al omschreven is de auto op de beruchte punten nog helemaal hard

Technisch is ze ook nog zeer goed

Na het vernieuwen van de accu was het meteen starten en lopen

De achterste remklauwen zijn vernieuwd en het hele middengedeelte van de uitlaat is nieuw.
Ze rijdt, remt en schakelt verder goed.
Ik heb er een tijdje mee over het indutrieterrein van Gramsbergen rondgereden

De volgende zaken moeten in ieder geval gedaan worden (is hier en daar ook wel op de foto's te zien):
Interieur goed schoonmaken.
RDW-klaar maken.
Er zit alleen een klein gaatje in de einddemper, waardoor ze wat blaast.
Het brandstoffilter zit waarschijnlijk verstopt, want als de auto wat schuin staat (bijv. bij het oprijden op de auto-ambulance) begint ze te pruttelen en slaat dan af.
De carbs moeten goed afgesteld worden, want ze loopt (zelfs bij warme motor) niet stationair (ze gaat na een korte tijd langzamer lopen en slaat dan af).
Op enkele plaatsen is het plaatwerk minder (beide achterschermen , rechts onder het achterlicht , aanhechting B-stijl aan de onderdorpels).
De motorkap is niet de mooiste meer, maar er zit een andere bij

Hier een aantal plaatjes van deze bella, want veel mensen zijn natuurlijk nieuwsgierig om welke auto het nu eigenlijk gaat.






