Project Daily Driver: Perfectioneren van 75 TS.
Geplaatst: ma jan 07, 2008 19:45
Vandaag eindelijk mijn nieuwe daily drivert op kunnen gaan halen! Heb er nog een tijd op moeten wachten, maar vandaag was 't zover!
Specs:
Alfa 75 TwinSpark
Bouwjaar: december '89, en januari '90 op kenteken gezet. Maar wel al in '90-er specs. (dus met katalysator enzo)
Km-stand: 171.000
Kleur: Grigio Verde
Verder nog:
- houten stuur en pookknop uit GTV6/90QO
- 15" Ronals
- Ragazzon-einddemper
Nu nog:
- omlaag met dat ding!
- katalysator eraf
- castorstangen en dikkere stabi
- QV-stickers
- en nog een paar kleine dingetjes (kapotte toerenteller)
Nou, daar gaan we dan. Foto's!
('t schemerde al en foto's met m'n telefoon genomen. Dus een beetje wazig)
Kleur vertekend ook een beetje hierdoor. Het lijkt op de foto's gewoon grijs. Maar het is in 't echt Grigio Verde. Echt een héle mooie kleur:
Voor de deur, met daarachter de BMW van m'n ouders.

Met Ragazzon-einddemper. Klinkt heel sportief, maar niet ordinair.

Staat wel nog een beetje hoog op de pootjes. Maar wel Ronals...

Houten stuur en pookknop uit een GTV6/90 QO

Het hart. 2.0 TwinSpark. Moet wel nog een beetje gepoetst worden, wat stoffig nu. Een hoop slangen en klemmen zijn recent vernieuwd. Afgelopen augustus nog nieuwe uitlaat en radiateur geplaatst. Heb nog een hele bulk rekeningen van de afgelopen 5 jaar. Echt een hele hoop aan vernieuwd!

Het krakende rempedaal bij de vorige proefrit heeft zich wonderwaarlijk hersteld. Ook doet de stuurstengel weer wat beter z'n werk als eerst. (handig, die zelfherstellende Italianen)
Wel is gisteren bij het demonteren van de radio door de vorige eigenaar de binnenste deurklink van de passagiersdeur losgeschoten. Dus je kunt van binnen niet meer naar buiten. Één dezer dagen dus even vast zetten.
Specs:
Alfa 75 TwinSpark
Bouwjaar: december '89, en januari '90 op kenteken gezet. Maar wel al in '90-er specs. (dus met katalysator enzo)
Km-stand: 171.000
Kleur: Grigio Verde
Verder nog:
- houten stuur en pookknop uit GTV6/90QO
- 15" Ronals

- Ragazzon-einddemper
Nu nog:
- omlaag met dat ding!

- katalysator eraf
- castorstangen en dikkere stabi
- QV-stickers
- en nog een paar kleine dingetjes (kapotte toerenteller)
Nou, daar gaan we dan. Foto's!
('t schemerde al en foto's met m'n telefoon genomen. Dus een beetje wazig)
Kleur vertekend ook een beetje hierdoor. Het lijkt op de foto's gewoon grijs. Maar het is in 't echt Grigio Verde. Echt een héle mooie kleur:
Voor de deur, met daarachter de BMW van m'n ouders.

Met Ragazzon-einddemper. Klinkt heel sportief, maar niet ordinair.

Staat wel nog een beetje hoog op de pootjes. Maar wel Ronals...


Houten stuur en pookknop uit een GTV6/90 QO

Het hart. 2.0 TwinSpark. Moet wel nog een beetje gepoetst worden, wat stoffig nu. Een hoop slangen en klemmen zijn recent vernieuwd. Afgelopen augustus nog nieuwe uitlaat en radiateur geplaatst. Heb nog een hele bulk rekeningen van de afgelopen 5 jaar. Echt een hele hoop aan vernieuwd!

Het krakende rempedaal bij de vorige proefrit heeft zich wonderwaarlijk hersteld. Ook doet de stuurstengel weer wat beter z'n werk als eerst. (handig, die zelfherstellende Italianen)
Wel is gisteren bij het demonteren van de radio door de vorige eigenaar de binnenste deurklink van de passagiersdeur losgeschoten. Dus je kunt van binnen niet meer naar buiten. Één dezer dagen dus even vast zetten.