Ik kocht mijn 33 2,5 maand geleden van mijn baas over,voor een heel klein prijsje,aangezien mn baas haar ingeruild had,voor een klein prijsje

Foto's van hoe ik mn bella kocht(samsung 1,2MP telefooncam)

Natuurlijk kon ik voor de aankoopprijs van mn bella geen perfecte auto verwachten,zo ontbrak onderandere mn logo aan de voorkant,en konden mn deuren niet meer op slot,omdat beide deursloten niet meer werkten door een inbraakpoging.
Ook ging mijn rechter voordeur van binnenuit niet meer open.
Dit heb ik allemaal gerepareerd,sloten zijn helemaal uit elkaar geweest en schoongemaakt

Hier had ik inmiddels wel mn radio en fuzzy dobbelstenen er al in zitten.

Ze was niet bepaald in denderende staat,maar na een flinke poetsbeurt en een laagje zilveren verf op mn stalen wielen,werd het al een heel stuk beter.

Ook vond ik de orginele boxenset die erin zat maar matig geluid produceren,dus in mn hoedenplank 2 6x9 boxen geplaatst en aangesloten.

Toen kon ik via een kennis een setje velgen met zeer knappe pirelli banden overnemen voor een leuk prijsje.

En zo staat mn bella er nu bij.

Aangezien mijn velgen vrij veel lakschade hebben,zat ik erover te denken ze een vers nieuw kleurtje te geven,en aangezien ik wit wel een leuke optie vond,heb ik een vriend van me een photoshopje laten maken.

Vind het er zelf best wel geslaagd uitzien,dus dit zal een dezer dagen waarschijnlijk wel realiteit worden denk ik.
Ook wil ik nog een sportuitlaat onder mn bella hangen,aangezien mn orginele demper ietwat krokant en lek is

Heb ook nog een imola spoiler liggen,die klaar is om gespoten te worden,dan kan die er ook op.
Hebben julie nog suggesties???