Zal even zelf een topicje starten over een van mijn Giuliettas.
Deze heb ik begin dit jaar overgenomen van Bralfa, hier van het forum. De auto was origineel rood van kleur en in een zeer harde staat.

Omdat de auto niet mooi in de lak zat en ik geen geld er voor over had om hem helemaal over te late spuiten hebben we hem maar dezelfde behandeling gegeven als mijn voormalige 75: matzwart. Dit keer hebben we hem netjes geschuurd met scotch-brite en daarna met de compressor gespoten met Rustoleum 7378 matzwart.

Verder heb ik de bodem geheel nagekeken op roest en geheel opnieuw in de bitac gezet. Dit was goed te doen aangezien ik toch de complete triangel en cardan e.d. eronder vandaan had liggen. Hiervoor in de plaats is de complete achteras en bak van een 75 TS gekomen.
De originele motor was overleden en ik hou niet van carbs dus moest er iets anders in. omdat ik van plan ben de auto dagelijks te rijden moest dat wel een relatief zuinig blok zijn.

Remmen zijn natuurlijk ook wel handig. achter zijn de 75 remmen gebruikt en voor zijn het geboorde 75 TS schijven en naven op originele 1.8 fusees met Volvo 240 klauwen. Om de 4 zuigers per klauw te bedienen heb ik een 25,4mm hoofdremcilinder van een of andere Citroen/peugeot bestelbus gebruikt. kostte maar 116 euro/incl. Enigste nadeel was dat de aansluitingen aan de verkeerde kant van de cilinder zaten, makkelijk op te lossen.
De Giulietta is rondom verlaagd, voor 2 tandjes en achter ??mm met 75 veren van onbekend merk. rondom zitten gele koni's.
Helaas heb ik niet veel foto's meer van het werk aan de auto. pc is een keer gecrashd en had geen backups gemaakt.

Hierbij een paar foto's van het resultaat tot nu toe. zal tzt wel updaten.
P.s. het kenteken dat er op de foto's op zit hoort bij een andere Giulietta van mij.