zal me even voorstellen zit nog niet zo lang op dit forum.
Ik ben Randy Schilder afkomstig uit het hoge noorden (holland) om precies te zijn het dorpje Waarland

in mijn verleden heb ik altijd al ombouw prikkels gehad, maar dit is helaas nooit van de grond gekomen.
mijn eeste project zou een scooter worden maar door een niet verwachte wending in mijn leven (aangereden door een auto op de scooter, bovenbeen gebroken en nog meer narigheid, bumper in me voet enz. enz.) ben ik gestopt met scooteren en heb van mijn overgebleven geld een leuke alfa 155 1.6 16V op de kop weten te tikken.

om precies te zijn 1 uur na aankoop van mijn leuke nog wat stoffige wagen (is trouwens erg goed te zien op de foto)
ben ik naar de plaatselijke audio dealer geweest (www.caradio.nl) en heb daar voor een klein vermogen aan geluid aangeschafd aanschouw de foto's
Hier 2X Earthquake - DBXI-12D In een gepoorte kast

Hier mijn Sub Versterker CRUNCH - BLACKMAXX MXB-1000
677 watt rms @ 1 ohm en 1000W Max
En mijn Condensator Power Acoustik - PC4.0 met een geweldige 4 Farad.

Hier mijn 4Ch Versterker CRUNCH - BLACKMAXX MXB-4175 4 x 110 watt rms @ 4 ohm stereo

Hier mijn radio JVC EXAD KD-LHX582 Met touchscreen!

Hierbij heb ik toen ook alle speakers rondom vervangen door zwaardere Earthquake speakers.
maargoed verder met mijn ideen: Als je heel goed kijkt bij een vand e foto's van de voorkant, zit er een scheur van net onder het zwarte bumperrandje tot aan ongeveer de onderkant van de bumper een onwijse scheur, dit is door de vorige eigenaar aan vlarden gereden.
trouwens samen met de carterdeksel waar een deuk en scheur in zat, maar door de garage is gerepareerd.
nu zijn mijn ideen om bij autostyle een complete lagere bumperset aan te schaffen en deze te laten spuiten met de rest van de auto, dit omdat er bij mijn vooruit een roestplek zit die wil ik ook weg.
en de motorkap zit vol steenslag.
daarna wou ik motorisch wat aanpassingen maken zoals bijvoorbeeld andere nokassen of een covertie naar EVO.
zelf droom ik ervan om met een kleine turbo te rijden met niet te hoge trubodruk zodat hij toch snel is en lekker krachtig maar toch nog kilometers kan maken.
maar voor nu eerst moet hij naar de garage voor de welbekende dieselsound weg te laten werken en even mijn standaard (schijt) uitlaat te laten lassen.