GiuliaLee

Giulia super 1.6 lusso

za mei 19, 2007 00:05

Nou hier is ie dan.....
Vandaag is er een hele hoop aan gebeurd, hij rolt en stuurt weer ( muahahahaha) het zit nl zo: ik had een kale koets gekocht met voorwiel ophanging ( geen achteras, geen deuren, geen motor) nou hebben we vandaag de achter as eronder gemaakt met verlagings veren en rode koni's, 2 liter fusees voor, verlagingsset voor, gele koni's voor, verstelbare bovenste draagarmen met PE casterstang rubbers en goodgridge roestvrijstalen remslangen. :D (oja, ook nog een stuurhuis+ hulpstuurhuis er in gemaak, zat er ook nog niet in 8) )
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door GiuliaLee op wo mei 23, 2007 22:14, 2 keer totaal gewijzigd.

siegerdehaan89
Guru Duplice
Guru Duplice

RE: Giulia super 1.6 lusso

za mei 19, 2007 09:40

Kijk aan! Dat wordt een Serieus meane Juul vriend!!

Watvoor blok komt eronder? Welke verhoudingen achteras? :twisted:

Heb je misschien een foto wat je streven is? :wink:

GiuliaLee

Re: RE: Giulia super 1.6 lusso

za mei 19, 2007 20:42

Kijk aan! Dat wordt een Serieus meane Juul vriend!!

Watvoor blok komt eronder? Welke verhoudingen achteras? :twisted:

Heb je misschien een foto wat je streven is? :wink:
Nee die heb ik momenteel niet :( maareeuhh t blok da's een verassing(hij word wel echt meane 8) )
eeuuuhh tja achteras verhouding, oops vergeten te kijken :oops: eerst rolkooi en zo er in, dan deuren er in, dan t motortje er inen dan de elektra( accu naar de kofferbak, hoofdstroom schakelaar etc. etc) goed maken en dan kijk ik wat ik nog kan toveren met achterassen 8)

siegerdehaan89
Guru Duplice
Guru Duplice

za mei 19, 2007 21:01

Je hebt dus serieus spul (of budget :lol: ) tot je beschikking!! Doe je beter dan ik vorig jaar met die leeftijd!! :wink:

GiuliaLee

zo jun 03, 2007 16:05

Jajaa... ik ga een dezer dagen het hart voor mn juul ophalen en reviseren 8) meer info volgt :)

GiuliaLee

ma jun 04, 2007 20:30

Het nieuwe hart van de juul :lol: :
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Enneeuuuh mijn speciale dank aan TurboMarc, voor de goede klandizie :lol:

Terug naar “Projecten”