Nu maar hopen dat deze ook weer niet snel doorslijt

CoolEr past geen beschermer onder ,hij is een beetje laag
Valt mee ik heb hem al 8 jaar zo ,en ik pas een keer mijn caterplug verlorenGeen carterbeschermer en toch erg laag???/ Ik zou het niet durven. Met een beetje doorijden op binnenwegen rij je er in 1 keer je hele carter onderuit...![]()
ik kan het beamen, de giallo bert van mij rijdt ook al 10 jaar zonder carterbeschermer omdat het er domweg niet meer onder past.Valt mee ik heb hem al 8 jaar zo ,en ik pas een keer mijn caterplug verlorenGeen carterbeschermer en toch erg laag???/ Ik zou het niet durven. Met een beetje doorijden op binnenwegen rij je er in 1 keer je hele carter onderuit...![]()
En toen heeft interpolis de schade betaald (+ de tuning van de motor)
Ik heb de laatste jaren een paar aluminium strips op het deksel laten lassen als bescherming voor het afslijten van de plug
Maar de laatste keer hadden ze inplaats van 5mm strips 20mm strips gebruikt en dat was tedik
Dus door de klappen is er een scheurtje in het deksel gekomen en dus nu het deksel vervangen
Ik heb er net een eindje flink mee gescheurd en niks aan de grond gehad
En wat is nou dan uiteindelijk de bedoeling van de gemeente daarmee? Of willen ze jullie op zo'n manier allemaal dwingen om in zo'n millieuonvriendelijke PC Hooft-tractor te gaan rijden??? Staat toch wel heel erg lijnrecht tegenover wat ze van de regering altijd roepen wat ze willenEigenlijk is waalwijk een no go area voor mijn supertje (al ben ik er net nog geweest)
Welke gek heeft daar die steile springschansen in de weg ontworpen ,en als je het parkeerterrein van de els afrijdt is het ook altijd shraaaaaap
Ik weet dat jij echt langzaam rijdt Dre dan is dat ook niet nodig , maar ik dacht dat Superduc, wel van een beetje doorrijden hield..ik kan het beamen, de giallo bert van mij rijdt ook al 10 jaar zonder carterbeschermer omdat het er domweg niet meer onder past.Valt mee ik heb hem al 8 jaar zo ,en ik pas een keer mijn caterplug verlorenGeen carterbeschermer en toch erg laag???/ Ik zou het niet durven. Met een beetje doorijden op binnenwegen rij je er in 1 keer je hele carter onderuit...![]()
En toen heeft interpolis de schade betaald (+ de tuning van de motor)
Ik heb de laatste jaren een paar aluminium strips op het deksel laten lassen als bescherming voor het afslijten van de plug
Maar de laatste keer hadden ze inplaats van 5mm strips 20mm strips gebruikt en dat was tedik
Dus door de klappen is er een scheurtje in het deksel gekomen en dus nu het deksel vervangen
Ik heb er net een eindje flink mee gescheurd en niks aan de grond gehad
En het gaat goed!