waar ik nog al druk mee bezig ben.
veel kijk plazier:D

Voor

Na

Voor

Na

Zolang je ons op de hoogte blijft houden van updates mag je van mij wel eens een typefout maken hoor.owwwke ga ik doen de volgende keer
sorry voor nu
jah sorry Patrick schrijfen is niet echt mij vak nee maar jah dat heb je dan ook he als je nog al Dyslectisch bentEr zit toch spelling-controle op alle computers?
Patrick
Om je de waarheid te zeggen; het was niet lullig bedoeld, eerder (mislukt) grappig. SORRYjah sorry Patrick schrijfen is niet echt mij vak nee maar jah dat heb je dan ook he als je nog al Dyslectisch bentEr zit toch spelling-controle op alle computers?
Patrickmaar ik doe me best.
Ik verdacht je al bijna van een overschot aan vrije tijd, wat een geneuzel over taal en foto grootte.Om je de waarheid te zeggen; het was niet lullig bedoeld, eerder (mislukt) grappig. SORRYjah sorry Patrick schrijfen is niet echt mij vak nee maar jah dat heb je dan ook he als je nog al Dyslectisch bentEr zit toch spelling-controle op alle computers?
Patrickmaar ik doe me best.
![]()
Patrick
Ook Patrich geen probleem. tof dat je er nog even op trug komtIk verdacht je al bijna van een overschot aan vrije tijd, wat een geneuzel over taal en foto grootte.Om je de waarheid te zeggen; het was niet lullig bedoeld, eerder (mislukt) grappig. SORRYjah sorry Patrick schrijfen is niet echt mij vak nee maar jah dat heb je dan ook he als je nog al Dyslectisch bentmaar ik doe me best.
![]()
Patrick
jahhhh daar kom ik wel eens jah! dat is mij favoriten kartbaan! hier in de buurt! ik hoop dat ik je een keer tegen komLarini..![]()
Kom je wel eens in Nijmegen karten? Zo ja, dan zijn we elkaar wel eens tegen gekomen (ik hang daar wat rond en zwaai met wat vlaggetjes enzo)
Kom je ook weleens in eefde? Wat rijd je? Schakel 125cc zeker....jahhhh daar kom ik wel eens jah! dat is mij favoriten kartbaan! hier in de buurt! ik hoop dat ik je een keer tegen komLarini..![]()
Kom je wel eens in Nijmegen karten? Zo ja, dan zijn we elkaar wel eens tegen gekomen (ik hang daar wat rond en zwaai met wat vlaggetjes enzo)
mij snellste tijd op Nijmwegen is 33.88 is dat wat eiglijk?
![]()
Groetjess