Heel goed, maar je moet nu dunnere spacers hebben. De sud flens zit 12mm verder naar binnen, dat moet je niet compenseren (gaat misschien wel) met een spacer van 22mm. Dunnere spacers zitten op latere suds en sprints met remmen op de bak die het nieuwere type remschijf hadden, die niet meer met 4 extra bouten vastgezet werden maar met de 6 inbusbouten zelf. Of je slijpt de harten uit genoemde latere remschijven als iemand een versleten set heeft liggen... Voordeel, dunnere spacers hebben lagere belasting voor de inbusbouten. Zelfde reden waarom ik toen ik mijn Sud 22mm per kant verbrede ik geen dubbele 22mm spacers monteerde met hele lange bouten, dat zou nooit lang goed gaan.
Plaatje gevonden:
Rechtsboven de dunnere spacer horend bij het latere type remschijf, linksonder het uitgeslepen hart van genoemde remschijf met gaten geboord en M8 getapt om als schroefbare spacer te dienen, liggend op de restanten van de schijf.
En zo zat het (heb nu weer binnenboord (BMW E30 260mm geventileerd) schijven). Maar het beste kun je weer 33 flenzen/lagerhuizen monteren, heb je geen spacers nodig, en hoef je de inbusbouten niet uit te boren en met een beetje pech is je schroefdraad ook nog beschadigd nu.