Een Italiaanse import wagen uit 1990.
Heeft nog nooit op de nederlandse wegen gereden (trailer niet mee rekenen). Een prachtige harde (kei harde) body in de juiste kleur, een goed interieur en een motor die niet loopt....
(ik heb er dus ook niet echt veel voor betaald)
Nu heeft er in italia een gas systeem in gezeten. Dat is er uitgesloopt en vervolgens liep ie niet meer.
In de komende weken gaan we daar lekker aan meten.
Om te beginnen wil ik alle delen onder de motor kap identificeren als of "orgineel" of "in-ge-hackt".
Nu snap ik wel dat het grote brok aluminium als "origineel" aangemerkt moet worden.


Maar een paar onderdeeltjes twijfel ik over.. Hier wat fotos (sorry voor de kwaliteit)
De rode vormen geven de delen aan die ik verdenk van "in ge hackt" te zijn

Volgens mij resterenede relais van het LPG systeem

Kabels van of het LPG systeem of de start onderbreker. (zaten achter de isolatie)

Wederom dezelfde kabels

Weer de leftover relais...

Het alarm/startonderbreker systeem.
Doel is dus om deze zaken te verwijderen en de aansluitingen weer in originele staat terug te brengen.
Als we dat voor elkaar hebben kan ik gaan uitzoeken wat er precies loos is met het blokje.
Om dat te kunnen doen moet het beestje wel eerst lopen.
Volgende stap is dus dat hele motorruim eens een goede opknapbeurt te geven.
Airco moet weer aan de gang geholpen worden... (yes je hoort het goed, AIRCO!)
En verder nog wat kleine dingen om hem wat netter te krijgen.