De laatste weken aardig wat progressie gemaakt dus werd het tijd het eens op te schrijven.
Voor rijden op de Ring moet je auto wat anders van set-up zijn dan voor circuit gebruik (daarmee bedoel ik: biljart laken asfalt versus Nurburgring asfalt

Tot nu toe het volgende veranderd:
- RS racing onderstel (schroefset dus

- watt stangen met uni-bolts
- wybertje in aluminium
- caster kogels (voorzijde)
- CSC spaghetti spruitstuk + middenpijp (zonder demper/katvervanger) + einddemper
- Squadra chip
- RS racing RVS remslangen
- RS racing big-brake kit (305mm) + ferodo 3000
- America bumpers vervangen door TS bumpers, achterbumper uitgezaagd in het midden om de warmte van de bak/remmen/uitlaat beter weg te krijgen (> 30 kilo lichter)
- aanpassing voorbumper: meer lucht voor de motor
- Lester DTM lipspoiler (voorbumper)
- aanpassing achterbumper: luchtdoorstroming (warme lucht van het diff/bak/remmen)
- reservewielbak er uit (warmte moet weg kunnen aan de achterkant ! en weer iets lichter)
- aluminium kofferbak
- accu naar achteren (gewichtsverdeling)
- origineel onbekrachtigd stuurhuis
- TS bak gemonteerd (incl 50% sper)
- SZ remschijven (geventileerde) gemonteerd (+ ferodo 2000) achter (incl werkende handrem ! (APK

- zij uitlaten (ivm warmte bij de versnellingsbak + centraliseren van het gewicht)
- gereviseerde versnellingsbak (o.a. nieuwe synchromesh ringen en schakelmoffen)
- 50% sper
- short-shift
- versnellingspook hoger + verder naar achteren (ivm lengte bestuurder

- aluminium pedalen (OMP)
- aluminium brandblusser houder (OMP)
Groetjes,
Aernoudt