Zoals sommige misschien hadden gelezen, ben ik bij de auto die 'raoul' te koop had staan wezen kijken. En heb hem uiteindelijk weten te kopen voor 1750 euro. Vandaag heb ik hem opgehaald..Voor zover ik vandaag heb gekeken valt het wel mee. De meest beroerde plakken zijn al aangepakt! behalve de deuren. De linker deur is nog wel te doen, maar de rechterdeur is behoorlijk rot(tig) Het is de bedoeling om de auto overnieuw te spuiten. Gewoon dezelfde kleur rood. En de rest zoveel mogelijk op te poetsen.
De stuurkogel linksvoor moet vervangen worden en de vangband rechtsachter. De kachelmotor was kapot, maar er zit nu een kachel van een nuovo(?) in dus die moet nog passend gemaakt zien te worden...
Voor de rest, alle electra moet (volgens mij) nog aangesloten worden. Want de lampen ed doen het allemaal niet..Toerenteller wel

Volgende week wil ik het interieur eruit halen, en dan kan ik zien wat er nog van de rest van de bodem over is:lol:
De motor start en loopt hel netjes(al zeg ik het zelf) de druk (oid) is ongeveer 5 of 6 (tellertje in toerenteller) en wat me opviel was dat de carbs webers zijn..
Als er mensen zijn die verder nog tips hebben of dingen waarvoor ik uit moet kijken zijn die altijd welkom!
Hier alvast 2 foto's... Betere volgen!

Gr, Martijn....
Owja, in het handschoenenkastje vondt ik nog een bosje alfa sleutels..alleen niet van mijn auto!haha