
de 90 had ik 14 dagen geleden al laten voorkeuren en toen werd hij afgekeurd op
- roestschade binnenschermen achter, de standaard transaxle plekken zeg maar
- teveel speling op de onderste fuseekogels
- gescheurde linker stuurhuishoes
- gescheurd voorste tussenasrubber
- remschijven te roestig en de remmen blijven kleven
- een paar brandstofslangetjes die vergaan waren
- ruitewisserbladen vergaan
en nog een paar aandachtspuntjes
- motor walmt behoorlijk blauw als die eventjes draait
Dus begon ik met de onderdelen halen/bestellen
- remblokken rondom
- RVS remslangen
- OMP gegroefde en geboorde remschijven voor
- stuurhuishoes
- voorste tussenasrubber
- ruitewisserbladen
zoals gezegd, vandaag een dagje vrij genomen om te beginnen met het laswerk
ik ben zo druk bezig geweest met schoonmaken, plaatjes maken, lassen etc dat ik vergeten ben om foto's te maken, maar deze plekken zullen algemeen bekend zijn, de balken waren nog hard, maar beide dekplaatjes heb ik verse stukken in gelast
tussen de lagen lekker ruim ingesopt met 2k Epoxyprimer, morgen ga ik de lasnaden afkitten en een vers laagje bodyschutz eroverheemspuiten
morgen ga ik ook verder aan de rest van het lijstje.