Gebruikersavatar
KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 6020
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 19:16
Locatie: Drenthe

RE: Project: Alfa Novanta

vr jul 07, 2006 16:37

O.k. Ik was op het verkeerde been gebracht door de Borbet velgen. Ik wist niet dat in een 2.0 V6 een gewoon analoog dashboard zat. En leer is ook wel mooi. :thumbs:
Zo te lezen heb jij dezelfde problemen met jou 90 dan ik met mijn 90 2.0. Een redelijk goede koets maar een niet lopende motor. Start hij wel of doet hij helemaal niks meer?

Gebruikersavatar
Alfist Nick
Newbie
Newbie
Berichten: 14
Lid geworden op: wo sep 14, 2005 17:43
Locatie: Onder Rotterdam

Re: RE: Project: Alfa Novanta

za jul 08, 2006 12:28

O.k. Ik was op het verkeerde been gebracht door de Borbet velgen. Ik wist niet dat in een 2.0 V6 een gewoon analoog dashboard zat. En leer is ook wel mooi. :thumbs:
Zo te lezen heb jij dezelfde problemen met jou 90 dan ik met mijn 90 2.0. Een redelijk goede koets maar een niet lopende motor. Start hij wel of doet hij helemaal niks meer?
Hij doet helaas helemaal niets (startmotor werkt wel). Dit komt o.a. omdat hij geen benzinedruk heeft. :cry:

Dus ik zal binnenkort even de brandstofpomp inspecteren. Misschien dat dat wel de grote boosdoener is....
.

Gebruikersavatar
KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 6020
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 19:16
Locatie: Drenthe

Re: RE: Project: Alfa Novanta

zo jul 09, 2006 09:30

Dus ik zal binnenkort even de brandstofpomp inspecteren. Misschien dat dat wel de grote boosdoener is....
.
Dat zou maar al te gemakkelijk zijn hè? Maar wie weet heb je mazzel. Succes. En blijf posten.

Terug naar “Projecten”