Update zie pagina 2
Na een lange tijd heb ik uiteindelijk alle kwalen van mijn 33 vervangen. Ze rijdt weer top met dank aan Da larenzo echt een wereldgozer!!
Al een tijdje was ik bezig met de gedachten mijn Bella opnieuw te spuiten, ze heeft namelijk van vroeger uit al verschillende kleueren en na een klap tegen de vangrail 2 jaar geleden is er het 1 en ander vervangen aan blik werk en tel ik nu in het totaal 7 kleuren rood.
Na het starten van een eerder topic ben ik via Bert Kanters aan een adres gekomen voor het halen van de geschikte kleur rood. Ik verheug me erop om aan dit project te beginnen. Dit zal zo ongeveer half augustus plaatsvinden. Spuitpistool is aanwezig maar de rest.......................
Ik heb tips nodig over hetgeen wat ik moet halen om dit tot een succes te lijden.
Wat ik wil weten:
- Soort schuurpapier;
- beste plamuur voor het bijwerken van deukjes;
- en wat ik nodig heb voor het spuiten?
hoe werkt dit ik heb verhalen gehoord over primer, kleur, en lak. daarnaast wordt er gesproken over verharder nu weet ik persoonlijk niet waarvoor dit dient.
Wat moet ik bestellen en wat moet ik met elkaar mengen? Heb wel eens een spatschermen gedaan met spuitbussen met primer-kleurlak en daarna blanke lak. Prima resultaat maar met een spuitpistool moet dit nog mooier kunnen.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het starten van dit project.
gr Tom