Maar vertel eens, wat is er zo erg aan de 90 dat je ineens het roer omgooit dan? Je was zo lekker op weg!
Om kort te gaan; stuk meer tegengekomen dan verwacht. En t is nou niet dat ie achter het huis in een warme garage kan staan en dat we m rustig uit elkaar kunnen halen. Dus nu staat ie bij Jens... die toevallig ook net belt terwijl ik dit bericht aan het typen benJa daar staat wel het een en ander zo te zien!![]()
Maar vertel eens, wat is er zo erg aan de 90 dat je ineens het roer omgooit dan? Je was zo lekker op weg!
Ik snap wat je bedoeld, ik heb precies hetzelfde. Er zit gewoon een bepaald karakter in die 75's. En je ziet ook dat mensen voor een bepaalde type 75 vallen; ik ben niet geheel per ongeluk bij weer een niet uitgebouwde platte strips 75 terecht gekomen met een afwijkende kleurtja, zo heeft ieder zijn ding, maar vlg. mij komt het wel goed met je 90 zodra de temperaturen het weer toelaten![]()
zo zal ik altijd wel een zwak voor de 75 houden, dat ik mijn rijbewijs net had, kwam deze op de marktook al vind ik de 105-serie en 1e serie 116 mooier
![]()
en met zo'n mooie witte, kan ik geen meelij met bje hebben, want dat is toch wel een hele leuke " troost" alfa
Zitten er al inveels te koud om te wisselen Brrrr mijn vader was geen isbeer!!
maar vlg. mij was je al onderweg toch
... en mijn vader is geen wasbeer. Zó flauw dat ik het gewoon niet kon latenmijn vader was geen isbeer!!
... en als mijn vader een vrouw was geweest, was het m'n moeder geweest... en mijn vader is geen wasbeer. Zó flauw dat ik het gewoon niet kon latenmijn vader was geen isbeer!!