U ziet hier:
RVS remslangen
Oliefilters
Sportstuurnaaf
Steek voor de montage van het sportstuurtje is groter dan die van de momo in mn 75.
Zal eens opmeten hoeveel de steek bedraagd,dan kan ik een stuurtje gaan zoeken

Dan zou het een naaf voor Nardi en Personal sturen kunnen zijn, die hebben een iets grotere steek. Maar dan is ook het patroon van de schroefgaatjes anders, dat kun je dan op de naaf al zien.Steek voor de montage van het sportstuurtje is groter dan die van de momo in mn 75.
Zal eens opmeten hoeveel de steek bedraagd,dan kan ik een stuurtje gaan zoeken
Naaf is idd apart , nog nooit eerder gezien zo.Ook geen stuur gezien wat dit patroon heeft...Hmmm,![]()
Ik had de foto van die naaf niet eens zo goed bekeken. Deze is heel apart. Naven met zo'n afgeplat deel ken ik van geen enkele Alfa. Er zitten wel zes schroefgaatjes in voor het stuur, maar zo te zien past het patroon niet voor Momo etc. en óók niet voor Nardi / Personal.... Want daarbij zitten de zes schroefgaatjes allemaal op gelijke afstand van elkaar, bij deze naaf is dat niet het geval.
Ben bang dat 99% van de sportsturen hier niet op gaat passen. Dan kun je beter de naaf ruilen dan een passend stuur erbij zoeken.
.
Wat ik ook direct zou doen is die spatplaten verwijderen (zit remkoeling in de weg)Zo,weer even een update.
Vandaag begonnen met het reviceren van de remmen.
De klauw RV gedemonteerd,met veel moeite beide zuigers eruit geperst.
Toen de klauw netjes gehoond,en goed schoongemaakt vanbinnen.
Ondertussen maakte jurian even een foto hoe het spulletje eruit zag met de rode stabi.