De Spider staat ondertussen binnen en heb de gehele injectie er al weer af liggen. Heb ik nog een fonkelnieuwe startmotor gevonden voor 90 piek, die kon ik niet laten liggen uiteraard. Omdat de starter die ik in augustus vervangen heb ook niet goed was (de bendix blijft vaak hangen) moet die er weer uit. Na wat gefriemel aan de bedrading onder het dash heb ik echter nooit meer het probleem van een niet draaiende starter gehad.
Het lijstje voor de komende tijd:
- nieuwe startmotor erin
- nieuwe inlaatrubbers (heb er van een 75TS/1.8IE gekocht, die zijn denk ik identiek)
- nieuwe brandstofslangen tussen tank, pomp en motor.
ik zag echter ook dat de slangen aan de injectorrail haarscheurtjes begonnen te vertonen, dus heb de rail met injectoren er geheel uit getrokken. Heeft iemand ervaring met het verwijderen van die 4 korte slangetjes tussen de rail en de injector? Je kunt ze er helaas niet zomaar af trekken, ze zitten soort van verankerd aan metalen afsluitringen. Kan ik die slangen gewoon vervangen en met een slangklem vast zetten? Ik weet 't niet zo, omdat er best wel wat druk op die slang/injector staat.
Misschien een stomme opmerking, maar heeft de startmotor goede massa (kabel vanop de versnellingsbak naar chassis geloof ik)?
Thanks, zal dit wel ff checken