Heb zelf ook eens een sud gehad , man wat kunnen die dingen roesten, was trouwens een sud giardinetta.

Heb nog niet gekeken naar wat er precies mis is,maar zal vast wel in een slecht kontakje/stuk lampje oid zitten.Wat zijn zoal de problemen nog![]()
grt rogeralfa
Dat is ook de bedoeling, daarom heb ik de koplampwissers ook niet gemonteerd. Maar die standaard/orginele bumper die ik heb liggen is ookal niet goed meer. De bout die door je zijscherm gaat zit in de bumper vastgeroest en de Kop is eraf gebroken... Ga ik volgende week wel mee aan de slag.Waarom monteer je niet gewoon de originele bumper? Tzt kun je die wel vervangen voor een QO bumper. 2 uitsparingen en 4 gaatjes boren zijn zo gepiept. Je mist dan alleen de 2 kapjes voor onder de wissers. Dan kun je eerst rijden iig.
Niet aan draaien iid geval, want dan draai je het plaatje ('platte vierkante moer') rond in het plastic en daar wordt de constructie niet beter van. Dat wordt gewoon de bout uitboren, daarna kan je het verroeste plaatje verwijderen en vervanmgen door een ander/ nieuw plaatje. Let op, dat je boor niet doorschiet, ziet er niet fraai uit, een gat aan de buitenzijde van de bumper.De bout die door je zijscherm gaat zit in de bumper vastgeroest en de Kop is eraf gebroken... Ga ik volgende week wel mee aan de slag.