die andere 2 plaatjes die er zitten komen erg vaak voor en worden idd vaak in 2en gemaakt omdat het lastig te vormen is daar
Hoewel het met de brander erbij best wel makkelijk gaat

die buitenste plaat hoort er te zitten hoor, dat is origineel
die andere 2 plaatjes die er zitten komen erg vaak voor en worden idd vaak in 2en gemaakt omdat het lastig te vormen is daar
Hoewel het met de brander erbij best wel makkelijk gaat
Nee, neem maar van mijn aan dat die niet origineel is.waar je de proplassen goed in kan zien zitten
die andere 2 platen die eronder zitten, lijken mij er netjes in te zitten. maar een foto kan behoorlijk bedriegen natuurlijk
Als het origineel is hoe kun je dan verklaren dat die plaat op de ingelaste stukken is "geproplast".Hoe dat bij een Alfetta GT zit, weet ik niet zeker, maar neem maar van mij aan dat het bij een GTV6 wel origineel is
Ik kan je verzekeren dat dit zeker niet zo is.
Dan de voorste plaat. Deze is ooit grotendeels vernieuwd en zit idd. met proplassen vast. Rechts, niet goed zichtbaar op de foto, loopt het originele stuk van de plaat nog door. Zeg maar richting schutbord of portier.
De rechterkant was iets minder aangetast en daar loopt de originele plaat iets verder naar voren door. Hier heb ik helaas geen foto van gemaakt. Men heeft zich dus de moeite getroost het enigzins als origineel te laten uitzien, wat dan ook weer klopt met het verhaal van Graffiaturo![]()
Je bedoelt die plaat met dat ovaal gat in welke schuin is ingelast helemaal boveninAlfettaOwner,
Dat is interessante info. Richting deurpost zit echter wel een plaatje dat origineel is. Zit dat er bij jouw Gt dan wel op?
Ik wil de auto toch graag origineel hebben, ook op plaatsen die normaliter uit het zicht zitten.
Foto misschien van jouw auto en die van Graffiaturo?
Exact, die bedoel ik. Ik had dus verwacht dat diezelfde plaat origineel een stuk richting voorkant van de auto zou doorlopen, min of meer zoals het reparatiestuk dat er bij de mijne in zit.Je bedoelt die plaat met dat ovaal gat in welke schuin is ingelast helemaal boveninAlfettaOwner,
Dat is interessante info. Richting deurpost zit echter wel een plaatje dat origineel is. Zit dat er bij jouw Gt dan wel op?
Ik wil de auto toch graag origineel hebben, ook op plaatsen die normaliter uit het zicht zitten.
Aha, die is wel origineel maar loopt niet door tot het binnenscherm.Exact, die bedoel ik. Ik had dus verwacht dat diezelfde plaat origineel een stuk richting voorkant van de auto zou doorlopen, min of meer zoals het reparatiestuk dat er bij de mijne in zit.Je bedoelt die plaat met dat ovaal gat in welke schuin is ingelast helemaal boveninAlfettaOwner,
Zo, het meeste lastwerk zit erop. Auto is gestraald en staat in de Epoxy Primer.
Bij het stralen zijn een paar kleine plekjes tevoorschijn gekomen die nog gelast moeten worden. O.a in de reservewielbak, maar stelt allemaal niet zoveel voor.