Hallo,
Dat is mijn oude alfa!! Wat is er met de rest van het interieur gebeurd?? Zit een QV interieur van na 1992 in. Er zaten goed stoelen in 4 jaar geleden met de bekende alfa spikkels.
Ik heb de auto met de huidige interieur gekocht
vindt ik persoonlijk wél mooier dan degene met spikkels
Maar niet origineel
Auto begon destijds inderdaad te roesten bij tankdop en onder reservewiel. Ooit is er iemand bij me naar binnen gereden, rechts achter, zoals je wel ziet aan de steun en de roestvorming.
Als je meer info over die aanrijding hebt, hoor ik het graag! Stelde eigenlijk niet zoveel voor. Was 's avonds en ik dacht dat er niks aan de hand was, want de bumper was heel en teruggesprongen, maar de volgende dag ontdekte ik de deuk, vanaf de roestplek tot over de hoek. Lampen waren nog heel.
tevens heeft mijn stoel een schuiver gemaakt, vandaar die las onder de rijdersstoel. Toen kon ik nog nmet zo goed lassen. Sorry.
ha ha ha
Nou als je mij ook eens wilt leren lassen
Met deze auto heb ik enorm veel plezier gehad en deze auto heeft werkelijk heel Italie gezien, inclusief Sardinie. Mijn vrouw reed er twee jaar lang dagelijks 200km mee. Van Arnhem naar Enschede en terug. 300 euro per maand aan benzine, maar hij rijd geweldig.
Ze rijdt nog steeds geweldig, weet alleen niet of de km stand óf zelfs de blok nog de originele is, sinds de km stand ca 170km aan geeft. Blok (liep) goed Motor klinkt origineel. Zeker nu ook de andere kop het heeft begeven. Auto had destijds 3 ton gelopen en zelfs meer, maar de koppen waren net daarvoor geheel vernieuwd toen ik hem kocht in 2000. In 2005 heb ik hem verkocht voor hetzelfde bedrag als de aanschaf in 2000.
Ik heb nog heel wat onderdelen liggen..
wat dan, wat dan
Zal binnenkort kijken, maar pedalen, stuurhuis ed, verwarming en wellicht gehele kabelboom nog...
Toen ik deze auto kocht werd ermee geraced en had deze auto alleen een recarostoel. Het plafond was toen al zo, maar de stickers en de enorme subwoofers met goudenkabels heb ik er uitgesloopt en een origineel interieur erbij gezocht.
In welke periode heb je haar gehad? Foto's ? Kleurrijke historie tot nu toe hoor! 
Ja, maar deze auto bleef verder hard aan de onderkant, behalve dan bij het reserve wiel, maar dat zal niet losstaan van de aanrijding.
Die L is mijn eerste letter van mijn voornaam. Mijn broer had er een met een J erop.
Ook weer verduidelijkt, zit er overigens nog wel op, gaat er tzt af (sorry)
Ik vind het echt fantastisch om de auto weer eens te zien, maar ik schrik er wel van dat ie niet zo origineel meer is... Maar las dat jij er net zo over denkt..
Jep... Bedoeling is dat ze helemaal origineel wordt, enkel wel met ronals, gechiptuned , maar uiterlijk wordt originale
Wat voor een kilometerteller zit erin??
eentje met ca 170.000km en zilver gespoten (net zoals de blowers), maar die wordt ook weer mooi zwart van de zomer (blowers zijn al eruit en zwarte voor in de plaats)
Wat een lelijk stuur. (Heb nog een originele liggen en nog veel meer, maar helaas geen stoelen oid meer..)
moeten we eens over pm-en
Ik heb nog hele mooie foto's van deze auto. In Italie waren ze er destijds helemaal weg van. Ik heb ook nog alle rekeningen liggen.
als de mogelijkheid bestaat om een keer af te spreken en kopieen te maken, lijkt me erg gaaf! En kan ze weer even met je herenigd worden 
Zeker. Ik zal kijken wat ik nog digitaal heb en Zoetermeer is niet ver van Arnhem, dus wie weet...
De auto kent Zandvoort en Spa van binnen uit. Heeft een keer distributieriemen laten knallen, de waterpompschoepen versmolten en de uitlaat was destijds een optie en past beter onder de inkeping in de bumper.
gaaf, gaaf, vindt dit écht heel leuk. Zoals je hebt kunnen lezen is er wederom een distr.riem geknald, maar is ze ondertussen weer opgeknapt, haal haar a.s maandag op
Succes met de restauratie. Mocht je meer willen weten, dan hoor ik het wel...
Graag! een keer afspreken maar?
Momenteel ben ik hiermee bezig:
http://www.flickr.com/photos/29587707@N06/