Dus als ik ook die isolatiematten weghaal en reservewiel + krik vervang door een spuitbusje dan kom ik in de buurt van 1200 kg met halfvolle tank?

doe dat nou niet, het geeft zo'n zooitje.... Gewoon een afsteekmes en een hamer (dat ging bij mij zo makkelijk en snel in de 33, ik had in een uurtje mijn hele 33 onder de achterbank en voorstoelen compleet kaal en was een vuilniszak met troep rijker.....)(aelberic kwam met de tip om een verfafbrander te gebruiken om anti dreunmatten te verwijderen)
Thanks, het stoplicht, heb toevallig een 75 met platte lijsten bekeken maar vind de lijsten die ik nu heb toch wat aparter. Ik wil voorlopig dus nog met huidige lijsten rijden.Heb eventueel nog wel een setje platte strips liggen voor je...
maar bij die platte strips gaat je kofferbak wel vanzelf omhoog wanneer je aan het hendeltje trektThanks, het stoplicht, heb toevallig een 75 met platte lijsten bekeken maar vind de lijsten die ik nu heb toch wat aparter. Ik wil voorlopig dus nog met huidige lijsten rijden.Heb eventueel nog wel een setje platte strips liggen voor je...
Ik ga vanmiddag beginnen met dreunplaten weghalen.........