Het blijft echt een heerlijke bak, ik ervaar nog steeds die wooow factor elke keer dat ik vanuit stilstand het gaspedaal lekker diep intrap. Dat is dan wel een groot voordeel als je uit een 75 1.6 komt... dan lijkt alles eigenlijk wel sneller

. Alleen denk ik dat ik toch langzamerhand is moet gaan kijken of ik een mooi bandendealtje kan vinden. De banden die hier nu onder zitten (Tyfoon uit mijn hoofd) zijn op zich nog wel goed, maar in de regen voor het stoplicht is er haast niet normaal vlot mee weg te komen. Gister nog stoplichtsprintje van een 156 verloren omdat ik bleef slippen.
Maar goed eerst zorgen dat de "vitale" delen weer helemaal top zijn. Van het weekend dus een nieuwe uitlaat ophalen (deze middendemper is best wel rot). De keuze is gevallen op een dtm uitlaat met enkele pijp en een soundpipe, ik ben zeer benieuwd hoe dat in real life gaat klinken

"It's a 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark and we're wearing sunglasses ..."