ze zijn dus klaar.
graag een pb of mail wanneer je kunt komen afhalen (ps dit geldt voor de meeste gegadigden)

grt rogeralfa

Die vraag van of er een 33 op paste klopt die is er geweest das voor ons zeker geen toezegging lijkt mij duidelijk.Wel verdorie, ik zie mijn naam staan bij dat lijstje dubieuze bestellers.
Waar haal je dat vandaan?
Ik heb destijds de vraag gesteld of een 33 erop paste, is dat voor jou aanleiding om te denken dat ik een of meer liften ga afnemen ?
En dan mijn naam bij de blacklist zetten, wilde eerst via pb reageren, maar iedereen moet weten dat met WILLIAM LOMMERTS goed zaken valt te doen.
Ik heb nooit iets toegezegd, zowel publiceer het maar even...
Verbaasde groet,
William
Pissig, een heel verhaal wat niet ter zake doet en ik heb nooit een lege mail verstuurdWilliam schreef;Die vraag van of er een 33 op paste klopt die is er geweest das voor ons zeker geen toezegging lijkt mij duidelijk.Wel verdorie, ik zie mijn naam staan bij dat lijstje dubieuze bestellers.
Waar haal je dat vandaan?
Ik heb destijds de vraag gesteld of een 33 erop paste, is dat voor jou aanleiding om te denken dat ik een of meer liften ga afnemen ?
En dan mijn naam bij de blacklist zetten, wilde eerst via pb reageren, maar iedereen moet weten dat met WILLIAM LOMMERTS goed zaken valt te doen.
Ik heb nooit iets toegezegd, zowel publiceer het maar even...
Verbaasde groet,
William
Op pagina 3 van de topic staat geschreven BIJ echte serieuze interesse graag een lege mail sturen met LIFT naar mij
sorry maar die heb ik ook van jou ontvangen.
Op het topic was goed te volgen dat de bouw vorderde
er is er zelfs nog 1 die op een ander forum mij eraan herinnert hem niet te vergeten op de bestellijst te plaatsen
en haakt gewoon keihard af te duurhoezo je weet toch wat ie kost met een eventuele kleine afwijking
das lekker natuurlijk, daar wordt ik gewoon pissig van ,kan er niks aan doen ...............................Gaat ook wel weer over.
ik kan mij voorstellen dat er enige onduidelijkheid kan ontstaan, maar er zijn er ook een paar waarbij het glashelder is.
dus wat is wijsheid![]()
reakties had ik zeker verwacht in iedergeval wordt iedereen wakker.
kennelijk berust dit toch op misverstanden waar dan ook![]()
grt rogeralfa